Národní park Reinheimen - k sedlu pod Trollryggenem

Trasy Pěší trasa Velká náročnost

číslo 1 Velké parkoviště v sedle Stigfossbrua Šotolina 0,0 km

Náročná turistická trasa v národním parku Reinheimen - ze sedla Stigrorbrua až k sedlu pod Trollggenem, která končí vyhlídkou do údolí řeky Raumy. Zpátky se jde stejnou cestou.

Cesta je značená malými kamennými mohylkami s červenou špičkou - trolíky. Místy je vidět, kudy cesta vede, ale často je nutno pátrat, kde je další trolík. Nejsou moc blízko u sebe a v kamenném poli se občas ztrácí.

Na mapě, která je na velkém parkovišti ve Stigfossbrua, je tato trasa označena číslem 10. Doba trvání 2,5 hodiny (jedna cesta). Auto je možné zanechat přímo zde na velkém parkovišti, kde je i zázemí s toaletami.

Cesta je náročná, s velkým převýšením, stále vede po kamenech. Cestou nejsou výhledy až tak poutavé, zato ten závěr za to stojí. To je prostě nádhera - pohled do údolí řeky Raumy, ale hlavně na špičatý vrchol Trollryggen (1700 m).

Foto: jircak

Na trasu chce vzít si pořádné boty - kvůli náročné kamenné cestě. Když jsme tam byli my, bylo celkově poměrně sucho, ani vodopády neměli příliš vody, možná i proto zde bylo sucho.

Poslední aktualizace: 28.2.2014
Národní park Reinheimen - k sedlu pod Trollryggenem na mapě

Příspěvky z okolí Národní park Reinheimen - k sedlu pod Trollryggenem

Národní park Reinheimen - okolo jezer Bortjonna a Krakenesvatna až k Mannen
Středně náročná turistická trasa v národním parku Reinheimen - ze sedla…
Z parkoviště na Trollstigen vyrážíme na jeden z nejhezčích výletů. Nejprve se jdeme podívat na vyhlídky dolů odku stoupá silnice. U…
Krásy silnice Trollstigen - Trolí stezky - z údolí Isterdalen na se…
Trolí stezka nebo také Cesta Trollů. Možná kdysi obchodní stezka, dnes…
vodopád stigfoss- Norsko..................................................
Vodopád Slettafossen je na řece Raumě poblíž silnice E136, cca 40 km jižně…
Kemp je na pěkném místě mezi Andalnes a Trollstigen. Pozor kemp bývá dost…
Trollvegen, v překl. Trolí stěna, je nejvyšší kolmá stěna v Evropě. Stěny…
Romsdalshorn - Norský Matterhorn, 1550 metrů vysoký vrchol nad údolím Romsdalen.
Řeka Rauma protéká údolím Romsdal, které se zvedá do tisícových výšek, a…