Grand canyon v Rakousku - Otscher Tormäuer - diskuse

Pavel
    Aktuální info
    30.7.2020 18:37
    Byli jsme zde 29.7.2020. Na základě recenzí jsme nakonec ani neplánovali obcházet celý okruh. Šli jsme podle mapy na stránce z bodu 1, kde je pěkné parkoviště se záchody a i sprchou. Za 5 eur se dá parkovat celý den, za 10 euro tam můžete i přespat karavanu. Automat byl zrovna mimo provoz, takže se nic neplatilo. Došli jsme celkově až po bod 7 a pak se otočili a šli zpět. Zabralo nám to celkově 6 hodin a bylo to 17,5 km. Zajímavý je bod 3, kde je vodní elektrárna, kam je možné vejít a podívat se, jak funguje. Zároveň se zde připojovali lidi, kteří šli asi od Wienerbrucku, ze kterého je trasa kratší a řekl bych, že postačující, protože z bodu 1 po bod 3 je vidět prakticky to co od bodu 3 po bod 7. Výhodou cesty mezi body 1 a 3 je, že tam šlo minimum lidí, což bylo fajn. Bod 4 je občerstvení, které funguje, mají tam i záchody. Koupit se dají základní věci jako lahvové pivo, limonáda, polévka, teplé párky, chleba se salámem. Po cestě se dá i koupat, jen je to spíše pro otužilce. Vodopád 6 byl úplně suchý, vodopád 7 měl vody dost a bylo to krásné zakončení cesty. Nám rady zde pomohly, tak snad tyto rady pomohou i dalším :-)
    Jackxl
    Re: Re:
    17.4.2016 17:44
    Byli jsme tam teď v sobotu 16.4.2016. Doporučuji jít nejdál k Schleierfall a pak se otočit a jít zpátky do Erlaufbodenu po stejné cestě. Popisovaná cesta mezi bodem 6 - 8 totiž už dávno neexistuje a značení není téměř vidět. Popisovaná silnice, spíše šotolina, z bodu 8 opravdu vede, nicméně ve výšce 1170m.n.m před bodem 10 končí a je tam skoro strmá stěna. Až k tomuto místu dojdete, tak již nebudete mít sil.My máme docela dobrou fyzičku a měli jsme opravdu velké problémy a skoro jsme museli nocovat v horách. Velké problémy jsou i se značením cest. Totiž proto, že zde popisovaná cesta není od bodu 6 vůbec značená, což je asi důvod, proč jsme tam nikoho nepotkali. Pokud si to troufneš, tak sebou pořádnou mapu, GPS s velmi jemnou turistickou mapou a opravdu velkou bateríí. Je třeba nejméně 12h když nebudeš nějak moc fotit.
    Jackxl
    už nikdy
    17.4.2016 17:40
    Marta
    Pomozte
    20.5.2015 8:50
    Chtěla bych se zeptat, jestli se dá trasa zvládnout i v horším počasí ,máme již zaplacenou zálohu na ubytování a hlásí celý víkend déšť:(
    Jiří Otoupal
    Re:
    15.2.2015 17:52
    ahoj,trasa v Rakouském Grand canyonu se mi líbí,chtěl bych se tam někdy vydat,za kolik hod se dá ten okruh tak dát?a co by tam bylo fajn ještě vidět?Jirka(jiriotoupal@seznam.cz)
  • 22.7.2012 22:49
    S sebou pořádné boty, mapu, ponožky a hotovo. Krásný den. Jen značení cest.... trochu pokulhává.