Kutnohorsko
Vyberte, co Vás zajímá v oblasti Kutnohorsko

Tipy na výlet - Kutnohorsko

Nalezeno 125 příspěvků 'Tipy na výlet' v lokalitě Kutnohorsko . Vyberte, co Vás zajímá.
upřesnit
Jedeme do Kostelce nad Černými lesy autem odkudkoliv nebo autobusem pražské integrované dopravy, který vyjíždí ze stanice metra Háje. Tedy zjednodušeně - z Hájů do lesů. :) I když tentokrát necháme lesy trochu str…
Národní hřebčín v Kladrubech nad Labem jistě znají milovníci koní. Kladruby se nachází na Pardubicku, nedaleko Přelouče nebo Chvaletic. Pohodlně se dá dojet autem, na kole a případně vlakem do Řečan nad Labem…
Naše společná cesta začíná na Exitu 39 dálnice D11 Poděbrady. Odtud směřujeme na Kolín, Kutnou Horu a Čáslav. Za obchvatem Čáslavi odbočíme na Žleby. projedeme obcí Filipov a následně se dostáváme do Žleb. Po něko…
Naše společná cesta začíná na Exitu 25 dálnice D11. Odtud směřujeme naKlučov, Český Brod a posléze Kolín. Za českým brodem, při sectě na Kolín odbočíme doprava …
Hlavní cíl výletu, nově otevřená rozhledna na bývalé kolínské vodárně. A aby té vody nebylo málo, vydáme se k ní okolo Labe lužními lesy, kudy dříve řeka tekla a kam se i rozlévala při povodních, než ji člověk sta…
v sobotu 22. 7. 2016 jsme zavítali do obce Štolmíř, abychom ochutnali čerstvý chléb přímo z chlebové pece. Šlo o příjemnou časově nenáročnou událost, …
Sraz jsme si dali v sobotu ráno na hlavním nádraží v Praze. Já, Vašek, Michal a Láďa, čtyři bývalí spolužáci ze střední školy.   Do Senohrab jsme se vypravili patrovým…
Rok se s rokem sešel a 28. května 2016 jsme se opět vydali na Tradiční keramický den v Kostelci nad Černými lesy, tentokrát již na 28. ročník. Autem sem dojedeme odkudkoliv, z Prahy jezdí v tento den posílená auto…
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, rád bych Vás pozval na tůru, kterou jsem absolvoval s mým 6 letým synem Matýskem. Vlakem jsme dojeli do Čerčan a vyrazili po žluté značce přes Dubsko , Odranec, kde je zříceni…
Dětský zážitkový areál DUHOVÝ PARK najdete ve středočeské obci Třebovle, 20 minut od Prahy. Čeká na vás 57 atrakcí a her, včetně největší trampolíny v ČR.…

Kutnohorsko

: praktické informace
Restaurace s prvorepublikovou duší. Restaurace Jureček nabízí pokrmy české i mezinárodní kuchyně. Prohlédněte si náš Jídelní lístek (otevře se v novém okně). Denně…
Jedeme do Kutné Hory do Galerie Středočeského kraje. Jedeme za kulturní památkou do bývalé jezuitské koleje, kde nyní sídlí Galerie Středočeského kraje. Navštívíme historickou budovu, ale i nejnovější výstavu…
Jedeme do obce Malotice autem odkudkoliv nebo autobusem. Z Prahy jezdí pražská integrovaná Doprava ze stanice metra Háje. Malotice se nacházejí u státní silnice z Prahy do Kutné Hory. Vlakem se do Malotic doj…
Zhruba čtyřicet vozů absolvuje dvoukolový závod do vrchu Kaňk v sobotu 22. a v neděli 23. srpna od 10.00 a 10.45 hodin. Start je již tradičně v Lorecké ulici v Kutné Hoře, cíl na…
Jedeme do obce Louňovice autem odkudkoliv nebo autobusem z Prahy č. 381 nebo č. 387 ze stanice metra Háje. Obec se nachází na západním okraji mikroregionu Černokostelecko. Historie Louňovic sahá do 14. s…
Vyjíždíme autem z Brna, naším cílem jsou Čerčany. Cestou  tam se zastavujeme v Českém Šternberku. Procestujeme část kolem řeky Sázavy od Čerčan do Ratají nad Sázavou. A sem tam zabrousíme od Sáza…
Jedeme do Kostelce nad Černými lesy autem odkudkoliv nebo z Prahy autobusem číslo 381 a 387 od stanice metra Háje. Takže kdo cestuje z Prahy autobusem, jede vlastně z Hájů do lesů.  Nicméně krásné l…
Moc ráda jezdím do zahradnictví Chládek v Praze, ale tentokrát jsme se vydali do zahradnictví Starkl a Hortis v Čáslavi. Starkl má krásný katalogy, v nich vypadají všechny kyt…
Cílem našeho výletu je kultura i příroda. Nejprve jsme navštívili zámek ve Žlebech a poté Oboru ve Žlebech. Obora se nachází cca 5 minut chůze od zámku skrz zámecký park. Auto jsme nechali na parkovišti u zámku.  Přímo do Obory je možné zajet i na kole a tam si ho odložit.  Obora Žleby je krásný a klidný kousek přírody fungující jako mini ZOO. Při procházce upraveným areálem si můžeme prohlížet daňky, muflon…
Kouřím je cca 50 km východně od Prahy. Můžeme si tu užít jak kultury - ve skanzenu, tak přírody - na naučné stezce Stará Kouřím. Další zajímavá místa najdeme i přímo ve městečku, např. raně gotický kostel sv. …
V posledních letech nastala renesance rozhleden. Některé staré, postavené turistickými spolky jsou renovovány a některé jsou stavěny nové. Výhodou je také, že telekomunikační společnosti umožňují přístup na vybudované vyhlídkové plošiny pro veřejnost, mnohdy úplně zdarma nebo jen za mírný poplatek. Kromě klasických rozhleden je možno využít další vyhlídková místa, jako věže některých kostelů, hradů a zámků nebo ruin…
Jeli jsme autem a s kolama do Kutné Hory do penzionu na 4 dny v pracovním týdnu. Chtěli jsme navštívit památky tohoto města po více jak 30 letech a dále si projet okolí na celodenních výletech na kole. U…
Navštívíme méně známá místa v trojúhelníku známých měst. Vyjíždíme z Kouřimi přes Klášterní Skalici  a Vrbčany do obce Radim, pak pokračujeme do Křečhoře, odtud do Ratboře, pak Suchdol, Vysoká a přes Zásmuky zpět. Okruh cca 50km. Můžeme jet na kole, autem s místními procházkami. Doporučuji vyjet tak, aby na první prohlídku jste byli již v Radimi/na 9.00hod/. Částečně se…
Budete-li pobývat v Kouřimi, tak si udělejte vycházku. Vydáme se pěšky z Kouřimi do Lipan a zpět. Pěší trasa má cca 12 km. Je možné trasu zkrátit a z Lipan či Třebovle dojet autobusem zpět do Kouřimi. Dá se projet i na kole. Z Kouřimi se vydáme po červené turistické značce do Království. No řekněte, jak často se dostanete do království? Tak tady to máte jisté! Pozor…
Poznáme město Kouřim a okolní méně známé památky a místa s bohatou historií.  http://www.turistika.cz/vylety/kourim-tak-trochu-zapomenute-mesto-s-vyznamnou-historii Na cestu se vydáme autem s krátkými procházkami, cyklisté mohou stejnou trasu projet na kole, protože jedeme mimo frekventované trasy, tak se i na kole pojede po silnicích dobře. Celá trasa má cca 45 km.…
Výlet je pro všechny věkové kategorie a také pro všechny zátěžové kategorie. My menší sportovci pojedeme autem a podnikneme vycházky. Ti větší sportovci trasu projdou pěšky nebo si na kole  vyšlápnou až k Lipenské mohyle.   Nabídka místa je velmi různorodá. Navštívíme památky, městečka a potěšíme se výhledem do KRAJINY. Jeli jsme autem do Kostelce nad Černými lesy a…
Jedeme do Kouřimi - historického města, za památkami, historií, potulkou v okolí a v přírodě a trochu se vrátit v čase. Jedeme autem. Kouřim leží nedaleko Kutné Hory, ale bokem hlavní trasy Kutná Hora - Praha. Autobus z Prahy i Kutné Hory s přestupem např. ve Ždánicích. Kouřim i okolí je možné projet na kole. Počítejte s kočičími hlavami! Kouřim - krásné malé městečko s…
Festival Dýňové slavnosti aneb připlul k nám pstruh z Rybářství Kolář je určený všem dětem, rodičům a milovníkům kvalitních čerstvých ryb. Uskuteční se ve čtvrtek 23. října 2014 od 14.30 do 17.30 hodin v prostorách ZŠ Kolín III. (Lipanská 420). Malí i dospělí návštěvníci se mohou těšit na bohatý naučně-zábavný program s dýňovou tematikou od Parku Tři Věže. O lahodné občerstvení v podobě čerstv…
Jedeme do Kolína hlavně za unikátními židovskými památkami a druhou nejstarší dochovanou synagogou v Čechách. Nejsnazší je  cesta vlakem. Cílem našeho výletu je bývalé židovské ghetto v Kolíně, které se …
Do Turistického centra v podhůří Železných hor se dostaneme ve všední dny busem z Čáslavi nebo Přelouče. V sobotu a neděli jen po vastní ose - autem, na kole či pěšky. Možné také domluvit Dopravu z nádraží ČD.…