Žďár nad Sázavou

Žďár nad Sázavou leží v centru Českomoravské vrchoviny a v jihozápadní části chráněné krajinné oblasti Žďárské vrchy. Nejznámější památkou je Poutní kostel svatého Jana Nepomuckého na Zelené hoře, který byl zapsán do seznamu UNESCO.

Tipy na výlety / Trasy / Cestopisy Vítochov / Vysočina aréna Ubytování Žďár nad Sázavou
Turistické cíle / Info z regionu Šiklův Mlýn / Velké Dářko Pramen řeky Sázavy

Chalupa na Kolářce - Český Herálec

Chalupa

Samostatná chalupa v romantickém prostředí Českomoravské vrchoviny, bývalá hájovna, stojí na samotě u lesa, přibližně 2 km od obce Herálec pod Žákovou horou v místní části Brušovec.

Pozor v nově zrekonstruované stodole možnost pořádání svateb kapacita 100osob.

Více informací naleznete zde: Chalupa na Kolářce - Český Herálec - ubytování Herálec, Vysočina.

Další inspiraci naleznete na: pronájmy chat a chalup Fryšava pod Žákovou horou nebo chaty na prenájom Vysočina.

Informace:

Telefon: 602 185 028

Herálec

Další chalupy a chaty v okolí Chalupa na Kolářce - Český Herálec

Chalupa v obci Kocanda: 4 ložnice, max. 8 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 15.000kč.
Poloha: Vysočina / Žďárské vrchy / Kocanda
Chalupa v obci Český Herálec: 4 ložnice, celkem pro 4 až 8 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 35.000kč, zima 30.000kč.
Poloha: Vysočina / Žďárské vrchy / Český Herálec
Chalupa v obci Herálec: 3 ložnice, max. 12 osob. Orientační cena (chalupa za týden): celoročně 30.000kč.
Poloha: Vysočina / Českomoravská vrchovina / Herálec
Chalupa v obci Herálec: 3 ložnice, celkem pro 4 až 14 osob. Orientační cena (chalupa za týden): celoročně 30.000kč.
Poloha: Vysočina / Žďárské vrchy / Herálec
Chalupa v obci Herálec: 4 ložnice, max. 18 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 31.000kč, zima 20.000kč.
Poloha: Vysočina / Českomoravská vrchovina / Herálec
Chalupa v obci Cikháj: 5 ložnic, max. 19 osob. Orientační cena (chalupa za noc): celoročně 8.990kč.
Poloha: Vysočina / Žďárské vrchy / Cikháj
Chalupa v obci Cikháj: 4 ložnice, max. 16 osob. Orientační cena (chalupa za týden): celoročně 36.000kč.
Poloha: Vysočina / Žďárské vrchy / Cikháj
Chalupa v obci Svratka: 3 ložnice, celkem pro 1 až 10 osob. Orientační cena (chalupa za týden): celoročně 20.000kč.
Poloha: Vysočina / Žďárské vrchy / Svratka
Chalupa v obci Cikháj: 2 ložnice, celkem pro 2 až 4 osoby. Orientační cena (chalupa za týden): léto 13.000kč, zima 8.000kč.
Poloha: Vysočina / Žďárské vrchy / Cikháj
Chalupa v obci Herálec pod Žákovou horou: 5 ložnic, max. 16 osob. Orientační cena (chalupa za týden): léto 33.000kč, zima 23.000kč.
Poloha: Vysočina / Žďárské vrchy / Herálec pod Žákovou horou

Co můžete navštívít v okolí Chalupa na Kolářce - Český Herálec

Po Žďárských vrších na kole.
Za cíl dvoudenního cyklovýletu jsme si tentokrát vybrali Žďárské vrchy a Hornosvrateckou vrchovinu. Auto jsme nechali v Novém Městě na Moravě a na kolech jsme…
Na severovýchod od Žákovy hory (350 m daleko) se nachází chatka, kterou nechal postavit hrabě Zdenko Radslav Kinský z Vchynic a Tetova v roce 1937. Byl to dar jeho manželce, Eleonoře Kins…
Nedaleko lovecké chaty Eleonorka vyvěrá pramen stejného jména. Z naučné stezky kolem rezervace na Žákově hoře je to k ní jen kousek. Odbočitse dá u Památníku založení NPR. Voda z pramene …
Památník zakladatelům Národní přírodní rezervace Žákova hora je postaven na rozcestí u křížení červené a zelené turistické značky.Na pamětní desce je text:Národní přírodní rezervaci Žákova hora založili v roce 192…
Rozcestí pod Žákovou horou u památníku založení NPR. Leží na křížení zelené a červené tur. značky na vých. straně Žákovy hory. Prochází tudy i naučná stezka.Značky vedou směremmna západ přes vrchol Žákovy hory na Tisůvku, na východ směrem na Devět skal, jižně kolem Stříbrné stud. na Fryšavský kopec a na sever kolem Eleonorky na Kocandu. Souř. 49°39'28.600"N, 15°59'46.449"E
Rozcestník u Stříbrné studánky, "oficiálního" pramene řeky Svratky (jedná se přitom o pramen Břímovky, která se do Svratky vlévá). Rozcestník se nachází na zelené turistické značce, směrovky ukazují na Žákovu horu (0,5 km), Herálec (4,5 km) a Křižánky (11 km), na druhou stranu pak na Fryšavský kopec (2 km) a Fryšavu (5,5 km).
Hezky upravená studánka s posezením a přístřeškem pro občerstvení leží v lese pod Devíti skalami na modře a žlutě značené cestě. Voda ve skruži pod přístřeškem moc vábně nevypadá, pár metrů odtud ale vytéká ze země potůček s vodou čistou a chuťově výbornou. Místem prochází trasa popsaná na https://www.turistika.cz/trasy/okruh-po-skalnatych-vrcholech-nad-svratkou.
Rozcestí se nachází v lese pod Devíti skalami. Směrníky ukazují směr modré značky JV směrem na Devět skal, do Křižánek, na Čtyři palice, Velké Perničky, Karlštejn a Čachnov, SZ směrem do Herálce, Lhoty u Vortové a Hlinska. Žlutá značka vede JV směrem rovněž na Devět skal a dále do Fryšavy, Medlova a Kadova, severním směrem do Svratky, Svratouchu a Čachnova. Místem prochází trasa popsaná na https://www.turistika.cz/trasy…
Na Vysočině, nedaleko Žďáru nad Sázavou, se nachází téměř panenská příroda v podobě národní přírodní rezervace Žákova hora. Přirozené lesní prostředí rezervace hostí široké spektrum rostlinných a živočišných druhů…
Rozcestí se nachází v lese přímo pod vrcholem Devíti skal. Směrníky ukazují směr modré značky východním směrem do Křižánek, na Čtyři palice, Velké Perničky, Karlštejn a Čachnov, západním směrem do Herálce, Lhoty u Vortové a Hlinska. Žlutá značka vede jižním směrem do Fryšavy, Medlova a Kadova, východním směrem do Svratky, Svratouchu a Čachnova. Místem prochází trasa popsaná na https://www.turistika.cz/trasy/okruh-po-…