Ztráty a nálezy - diskuse

• 22.11.2019 16:31
    Tož vítej v "Klubu", Honzo!
  • 22.11.2019 13:55
    Taky se hrdě hlásím k HOSIPu, ostatně kdo ne. Máme s Věrkou zvyk, že když odněkud vycházíme, kontroluju ji ve stylu: "Hůlky, rukavice, obě, čepice..., dobrý!" Bohužel ona mě nekontroluje. A tak zatímco ona měla jednou při vystupování z autobusu vše, já měl jen batoh a fotobrašnu nikoliv. Naštěstí v ní mám vizitku a po chvíli mi volal řidič, že ji na konečné objevil. Taky jsme jednou vystoupili v Pardubicích z expresu a já už u podchodu zašátral na prdelní kapse po šrajtofli, že si ji přemístím do batohu. A ouha, peněženka nikde. Mozek zašrotoval, aha, musela zůstat na sedadle v kupé. Tak honem zpátky do vagonu, v momentě, kdy se vlak začal rozjíždět. Peněženka byla na svém místě, Věrka na perónu nevěděla, která bije a já v rozjetém vlaku do Prahy. Ale po třech hodinách jsme se zase sešli. A taky jsem jeden foťák (kompakt) utopil v Chorvatsku v moři. Naštěstí poslední den a paměťová karta vydržela. Díky tomu jsem se dostal k zrcadlovce. Jen jsem byl v podezření, že jsem ten kompakt utopil schválně... Jo, jsou to zážitky...
  • 22.11.2019 9:13
    Milý Leo a Vítku - dík za vaše "vzrušující" vzpomínkové horory. Nemáme to holt na tom světě lehké!
  • 21.11.2019 23:45
    To něco ( Jen kdybych si do háje vzpomněl co, myslím že je to něco se sklem a růží) postihne asi každého. Z mých zážitků si vzpomenu např. na ten, kdy jsem málem nechal ležet u pokladny jeskyně Domica svůj fotoprístroj a málem jsem odjel bez něj. Naštěstí jsem to zjistil na poslední chvíli a rychle běžel na zpět. Fotoaparát tam naštěstí byl. Ta hrůza, kdybych o něj přišel. Díky za velmi čtiví článek ze života. :-)
  • 21.11.2019 21:18
    Bobkart mně předběhl. I já jsem spěchal ze šumavského kopce do Železné rudy pro svou Prakticu. Dopadlo to také dobře. Odpočívá v pokoji ve skříňce. Je to jako stará láska. Musel jsem ji vysvléci a zkontrolovat, neboť jsem si uvědomil, že jsem jí určitě před léty nevyjmul baterii a ta bude celá zelená za ta léta. Vše dopadlo dobře. Zelená nebyla, ale uložil jsem ji vedle ní a nyní již mohou v klidu snít o mých cestách. Většina mých kamarádů prošla stejným stejným šokem. Zrocna se mi na monitoru NTB objevilo hlášení o fotografovi, který zapomněl své nářadí za 160tis.Kč v Pardubicích. Zapomínání foťáků je evidentně docela něžná záležitost.
  • 21.11.2019 14:54
    Dík! Moc mne potěšilo, že nemám toho HOSIPA jen já sám...
  • 21.11.2019 13:06
    No Franto, já jsem už tak podobně zapomněl fotoaparáty vícekrát. Ondy na Čertově stěně (té pod Jelení studánkou, co je žlutá do Vernířek). Už jsem byl skoro na Kosařích, a chtěl jsem něco fotit a ouha nebylo čím, tak jsem ten kopec musel vylézt znovu. Podruhé v Koutech po běžkách, už jsem byl na nádraží, vlastně ve vlaku až jsem vzpomněl, že jsem to nechal patrně ve stojanu na lyže co je prodejna Heliasport. Tak jsem si tam zavolal, slečna vyběhla a schovala ho, už to bylo na jaře a byl ještě čas a teplo. Tak jsem v jednom dni udělal výlet na běžkách i na kole...

Zpět na příspěvek Ztráty a nálezy