Za slunečního jasu do Moravského krasu - 2.část - diskuse

• 24.4.2018 16:01
    To opravdu nebyl špatný nápad jít se dovnitř zahřát, když byla venku kosa. Je vidět, že mají Šumperáci za ušima.
  • 24.4.2018 11:57
    Krásný cestopis, připomínající mi další oblíbené místo. Ve Sloupu jsem byl také hodněkrát, ale asi nejvíce mi utkvělo v paměti, když jsme tady byli s Bobem na kole. Bylo to v září a my se šli do jeskyně ohřát, protože venku byla nula. Díky, Franto, i za ty pěkné fotky ...
  • 11.4.2018 17:21
    Díky za ohlas, chlapci.
  • 11.4.2018 11:53
    Velmi hezký a zajímavý příspěvek, který přímo láká k návštěvě této oblasti
  • Sloup
    11.4.2018 7:23
    Mám ještě v čerstvé paměti, je to sotva dva roky, co jsme taky seděli u Brouška. No a zbytek, tedy podstatná část včetně jeskyní je ovšem taky excelentní.
  • 10.4.2018 21:48
    Neboj, do Býčí skály se hned jen tak někdo nedostane... a propos, my tam ani nebyli, my byli ve Sloupu. Z propadání se mi nejvíc líbily Rasovny u Holštejna. Taky už jsem tam byl víckrát.
  • 10.4.2018 21:24
    Parádní cestopis! Krásný a velkolepý popis. Skvělé fotky. Koukám, u Býčí skály už také zavedli vstupné? Brzy budou pokladny u každé díry do skály. Dovolím si ale doplněk, propadání a vývěrů je v oblasti vícero. Prostě potoky mizí v podzemí a vynořují se pojednou někde úplně jinde. A hlavně, není u nich žádný dav lidí.