Za Průrvou Ploučnice - diskuse

• Re:
    20.6.2013 17:19
    Onen zmiňovaný "bratrský nápis" ještě vloni se dal na Ralsku vytušit a možná, že jsme se v oněch dávných dobách sešli i na zmrzlině v Mimoni na náměstí, protože jsem tehdy bydlel hned za rohem a do cukrárny jsme chodili hodně často.
  • 19.6.2013 22:42
    Tenhle výlet Vám trochu závidím...v Mimoni jsem byla několikrát a projížděla i okolím,ale podrobně jsem jej neprohlížela.Z Novin jsme lezli kdysi na Ralsko ještě z jara, kdy byl sníh a slezli zase dolů u Stráže u vrátnice, kdy tam byly ještě Uran.doly.Vrátná na nás tehdy koukala, kde jsme se tam vzali a co jsme na hradě dělali, že tam nic není - no, jak pro koho...koho památky nezajímají, tak je to jen o pár šutrech...Tehdy tam bylo napsáno ještě ruskou azbukou na zdi: Zděs g....(blíže to nebudu upřesňovat:-)!Asi si to domyslíte, podobně pomalovaný byl i děčínský zámek po opuštění "spojeneckých armád".A na náměstí v Mimoni jsme si dávali vždycky zmrzlinku,když jsme tudy projížděli byla tam vyhlášená.Okolo Varternberku jsem taky projížděla ale jen z dálky ho viděla, to nebyl ještě zastřešený a byl ruinou, i když teď to je taky ještě ruina, ale již se něco s ním děje.Fotky jsou hezké, aspoň jsem se v duchu tamtudy prošla.