Výprava do Vysokých Taur v říjnu 2006 - diskuse

Jarda
    RE> RE> Pěkné
    25.1.2007 10:11
    Já to taky nemyslel jakože Vaše první, ale moje jedna z prvních :-) Vaše stránky jsou pěkné, znám je už delší dobu. Konkrétně tato tůra nám nějak extrémně fyzicky náročná nepřišla, ale je to hodně individuální. Ono záleží na podmínkách hodně. my to šli za sucha a jasna, tak ono je to hodně o psychice. Jedna z mých fyzicky nejtěžších tůr byla paradoxně na "lehký" Dachstein. Z Adámka přes linzer weg a Steiglpas dolu do Gosau .....na mapě kousek, ale .... nekonečné a bez vody ..... a vedro
    petr
    RE> Pěkné
    24.1.2007 21:14
    No tak naše to rozhodně první 300 nebyla. Ani bych nemluvil tolik o strachu jako o fyzické námaze. Jina super akce. http://www.supervht.com
    Jarda
    Pěkné
    22.1.2007 16:39
    Tak tam jsem si také prošel peklem. Byla to jedna z mých prvních 3 tisícovek a zapsala se do mé paměti podobně. Ostrý hřeben a každý krok byl sázka do loterie. U kříže jsem se raději cvaknul karabinou k lanům, abych při focení nespadl....