Směřujeme na severovýchod republiky – 19. den – CHKO Jeseník – cca 17,5 km dlouhý výlet: Šerák – Keprník - Vozka – Banjaluka – Ostružná - Ramzová - diskuse

• 8.2.2021 19:05
    V pivovarské hospodě v Hanušovicích jsem jednou dostal jejich časopis, asi tak před 2 roky. Tak se tam chlubí, že do Keprníku přidávají horský chmel (takový ten planý, co roste často kolem cest). A za patrona piva měli Mirka Krobota, toho divadelníka. On je původem někde z Krchleb, to je u Zábřeha, Takže skoro krajan.
  • 8.2.2021 9:37
    Tak to nás tam pěkně navedli. Ale to nevadí, tam to bylo stylové, když Keprník je jen kousek. Ještě se letos do Jeseníků a okolí chystáme, takže máme šanci si ho ještě někde dát. To je dobrá zpráva. Díky.
  • 7.2.2021 18:50
    Musím trošku opravit, Keprník se točí i jinde, ovšem teď bohužel je to s většími problémy. Nicméně relativně nedávno jsme měli Keprník na Rabštejně u okýnka při běžkovém výletu.

Zpět na příspěvek Směřujeme na severovýchod republiky – 19. den – CHKO Jeseník – cca 17,5 km dlouhý výlet: Šerák – Keprník - Vozka – Banjaluka – Ostružná - Ramzová