Severní Čechy – 11. den - Lužické hory: Horní Světlá – sirný pramen; Krompach - okruh 9 km: Babiččin odpočinek – Hvozd (749 m) – Hochwald (rozhledna) (743 m) – Kammloch CD/D - skautská chata Seleška - Babiččin odpočinek - diskuse

• turista
    Sandra
    Lužické Hory
    13.1.2024 6:38
    Taky jsme si trasu letos prošli a určitě naposledy. Je to přesně to místo, kam se budeme rádi vracet, protože nás to tam neomrzí. Chtěla jsem tam jet i v zimě, ale manžel je poslední dobou strašně podrážděný, takže jsme nejeli nikam. Místo výletu jsem mu koupila Krupa Kratom z https://www.adamkrupa.cz/ a doufám, že mu pomůže, aby to už nebyl takový morous, ale zase pohodový chlap jako dřív.
  • 8.11.2023 20:28
    Výborná trasa! Lužické hory už jsem prošmejdil dříve i včetně vámiplánovaného Oibinu, Konečně jsem trochu umravnil pořítače i své časové problémy a budu se snažit plněji věnovat krásám přírody na Turistice.

Zpět na příspěvek Severní Čechy – 11. den - Lužické hory: Horní Světlá – sirný pramen; Krompach - okruh 9 km: Babiččin odpočinek – Hvozd (749 m) – Hochwald (rozhledna) (743 m) – Kammloch CD/D - skautská chata Seleška - Babiččin odpočinek