S Jardou a Janou "revírníkovic" na Janův hrad u Vizovic - diskuse

• 23.7.2015 21:18
    Jedním slovem krása. Asi by jsi měl taky psát knihy. Tvoje články jsou plné srandy i úcty, romantiky i reality, obdivu i údivu. Ta pekárna mě také zaujala. Když si vzpomenu, že jsme v Táboře u Lužnice našli ceduli každých 50m s informací o vybudování z dotací. Cedule mohla stát tak 5-10tisíc/když blbá nástěnka stojí 2tisíce/, neviděli jsme všechny, ale aspoň 30 - pak už jsme je ani nevnímali. To nám přišlo stupidní investice na h.... . Za cedule by bylo plno takových řemeslných památek po celé republice. Myslím, že to není jen v Táboře.
  • 12.6.2015 7:27
    Tak jsem si konečně tento cestopis v klidu a pozorně přečetl ... a musím konstatovat, že je to nádhera. Úplně je z toho cítit, jak sis v přítomnosti těchto dvou lidiček vrněl blahem (asi jako ten Váš domácí mazel, když má svůj šťastný den). Koneckonců o moudrosti Tvých souputníků svědčí už to, že mají rádi zříceniny. Skutečně smutná je pasáž s pekárnou, ale to už je asi daň doby (rodný domek každého, kdo se např. jednou v životě zamyslel, by dotace jistě získal ... o zbytečných rozhlednách a nesmyslně předražených cyklostezkách se stovkami osvětlovacích sloupů ani nemluvě). A díky tomuto článku z okolí mých oblíbených Vizovic mám novou informaci: myslel jsem si, že všechny nutrie zde zlikvidovali už před několika lety. Ony se tu totiž svého času dost přemnožily a na Masters se nechaly krmit i z ruky ...
  • 2.6.2015 7:12
    Krásny výlet a nadaný spisovateľ zo Zlína. Dík Franta.
  • 31.5.2015 20:18
    Díky, kluci!
  • 31.5.2015 19:36
    Tož Františku napsal si to moc hezky. I internet může mít dobré stránky, sbližuje lidi, které by jsi jinak nepoznal. Honza
  • Tak tady
    31.5.2015 19:27
    Tady jsem četl opravdu pozorně, aby mi neuniklo ani jedno slovíčko z excelentního textu. Velmi, velmi povedené.
  • 30.5.2015 19:36
    Krásně napsané. Hotový klenot. Kde bereš tak bohatou slovní zásobu? A velmi sympatický pár. Určitě jsi byl u pana Veškrny v učení. Taky bych to bral.