Přes tři sedla - diskuse

• 16.5.2014 21:31
    Díky za tu chválu, no já jsem se do Slovenského rudohorí zamiloval hned na první pohled před těmi 14 roky, kdy jsem se zde ocitl poprvé. Po Čiernohronce jsem se svezl už několikrát a paráda. Toulání Slovenským rudohorím, Veporskými vrchy a Slovenskem celkově je úžasné. Pořád tvrdím, že Česká a Slovenská zem jsou nejhezčí.
  • 16.5.2014 9:57
    Také se připojuji ke chvále. Pěkný popis i fotky! No prosím, před léty jsem se toulal vedlejší, asi o 15km západnější oblastí a neměl jsem tušení o této pěkné štrece. V Čiernom Balogu jsem se projel úzkokolejkou a prošel hřeben Rudné magistrály od Lomu n.Rimavicou na západ. Také doporučuji. A za mladších let Muráňskou planinu a další oblasti. Jenže tenkrát jsem usoudil, že Slovenské Rudohoří není nic moc oproti ostatním Slovenským krásám. Teď vidím, že se ještě dají nalézt pěkná místa.
  • Re:
    14.5.2014 13:29
    Díky za chválu :-)
  • 14.5.2014 8:38
    O5 dobře napsaný a zajímavý popis míst, kde jsem zatím nebyl, takže jsem rád, že se něco dozvím, díky moc za článek.
  • Re:
    13.5.2014 20:19
    Rádo se děje :-)
  • 13.5.2014 16:54
    Díky za to, že nás seznamuješ s - pro nás zatím neznámými místy, a za obrázky!

Zpět na příspěvek Přes tři sedla