Opět po čase v Čiernom Balogu - diskuse

• Re:
    12.10.2013 14:15
    Z tím personálem je to fakt někdy problém, ale na Čiernohronce jsem nikdy žádné problémy s ním neměl. Někdy je to nevhodné chování lepší přejít a ukázat, že máš víc inteligence, než oni. A když se na to podívám z hlediska výdělku konkrétního problémového místa- oni si tímto nevhodným chováním podkopávají v podnikání nohy.
  • 12.10.2013 11:27
    Je tam pěkně, také jsem si tam fotil mašinku a vagonky. Staré úzkokolejky se mi líbí. Už jsem absolvoval i Jindřichohradeckou a Osoblažskou. Na Mladějov nemám dobré vzpomínky, spíše na jejich personál.
  • Re:
    6.10.2013 21:24
    Časem se tam také doufám dostanu, jako železničnímu fanouškovi nesmí Mladějovka uniknout. Třeba se to zrovna příští rok podaří. Když bude vše v pořádku, tak bych chtěl udělat ,,zátah" na Moravu, abych i tuto významnou část ČR poznal a samozřejmě při té příležitosti mě Mladějovka a další významné i klasické železnice nesmí minout.
  • 6.10.2013 20:42
    Krásné, moc krásné. Kouřící lokomotivy, cestující za ní se sazemi na tvářích , okolní krásná příroda, prostě pro mne jednoznačná nostalgie, které se asi nikdy nenabažím dosytosti. U nás v ČR něco podobného supluje dráha u Moravské Třebové - konkrétně v Mladějově. Také tato trať vede lesy do kopců, je úzkokolejná, a křižuje stezky nazvané Hřebečské důlní, o kterých si můžete přečíst v mém cestopisu. To by se ti Vítku myslím také líbilo....