Okolo Lípy cestička... - diskuse

• 14.3.2013 18:31

Určitě budete všichni vítání a rád každému případně posloužím i jako průvodce.

• 13.3.2013 20:45

Dobrý večer, souhlasím s Vítkem, netušil jsem, co včechno v České Lípě máte.Přes Českou Lípu jsem jel mnohokrát a to vždy jen projížděl dál na sever do vsi Studánka u Vansdorfu na chalupu příbuzných. Určitě se sem musím někdy podívat a vidět pro mne dosud nevídanéSmile. Honza

• 13.3.2013 17:30

Rozhodně nejsem žádný patriot a znám dosti měst, které by se České Lípě přinejmenším vyrovnaly, ale na tomto městě je právě lákavá ta bohatost nejrůznějších kulturních a historických památek, nacházejících se takřka na jednom místě. Stačí jen popojít pár kroků a člověk zůstává stát v němém úžasu, že již tolikrát na tomto místě byl a jak je možné, že rpávě takové úžasné zajímavosti si nikdy nepovšiml. Chce to prostě nedívat se pouze očima, ale vímat tu neskonalou krásu kolem sebe i srdcem. A to se netýká samozřejmě jen České Lípy.

• 13.3.2013 8:28

Velice zajímavá ukázka fotografií staré České Lípy, kterou jsem několikrát kdysi před lety procházela a znovu si ji již několik let opět plánuji......staré historické jádro města je opravdu moc hezké, mohu potvrdit a určitě aby si vše člověk dobře prohlédl jeden den nestačí......článek též je velmi hezky napsaný!

• 12.3.2013 21:09

Česká Lípa je úžasné město. Ani jsem neměl tušení, kolik se tu nachází památek. přestěhovat se z fádního sídliště do takovéto krásné historické ulice, to je sen. Skvěle napsaný článek, na Českou Lípu si člověk musí vybrat alespoň jeden den, aby stačil obejít toto množství památek a zajímavích míst. Možná ani ten jeden den nebude stačit.

Zpět na příspěvek Okolo Lípy cestička...