Od Davle za tvrzí Mrač přes Poříčí nad Sázavou... - diskuse

• 24.7.2013 14:57
    Děkuji všem reagujícícm na můj článek za hezké ohodnocení!Díky!!!!
  • Re:
    24.7.2013 14:42
    Souhlasím s kolegou obě fotografie zrcadlo, zrcadlí nemají chybu!!!!! Krásný článek a tento kout Čech vůbec neznám. Honza
  • 24.7.2013 14:19
    ...velice mne zaujal název jedné fotky - zrcadlo zrcadlí...!!!! A celkově pěkný článek, jen co je pravda....Odpovím si sám po hanácke - bať ja !!!
  • 23.7.2013 22:18
    Moc pěkný cestopis ... a některé fotky jsou přímo výstavní !
  • Re:
    23.7.2013 18:19
    Opět poutavý článek plný nezdolného optimismu,s trochu hůmornou nadsázkou se dívá na jedno z mnoha krásných míst naši vlasti.
  • 23.7.2013 15:55
    Hezky napsaný článek. Okolí řeky Sázavy je opravdu úžasné, chystám se na to, abych ho pořádně procestoval, už je to nějaký čas, co mě na tento kraj navnadil spisovatel Jan Morávek, který psal čtivé romány právě ze zdejšího kraje. A samozřejmě i legendární trať Posázavský Pacifik mě sem neomylně láká. Byl by to tedy hřích pro milovníka přírody a železnice, aby toto zajímavé území nenavštívil.

Zpět na příspěvek Od Davle za tvrzí Mrač přes Poříčí nad Sázavou...