Expedice Štramberk 2014 - 1.část - diskuse

• 15.4.2015 13:50
    Také jsem si hned vzpomněl, jak se nám tady před pár lety s Bobem motala kola. Na Kamenárkách jsme tenkrát sice - bohužel - nebyli, ale Štramberk byl super. Včetně všech těch uší, nápojovin a Burianových mamutů ...
  • 9.4.2015 16:41
    Milí přátelé, teď jste mne překvapili, protože já se stydím, že jsem tentokrát téměř nepopisoval notoricky známé krásy Štramberka a spíš jsem celý cestopis "odbrblal"... Mějte, prosím, strpení - pokračování bude o víkendu, kvůli pracovním povinnostem někdy nemám přes týden na psaní čas.
  • 9.4.2015 11:11
    Vtipné, skvělé, perfektně popsané - prostě úžasný cestopis. Štramberk máme prolezlý velice dobře, takže se mi dobře četl tvůj článek a zároveň jsem si promítal obrázky v hlavě. A buďte rádi, že jste tam přijeli hromadnou dopravou a ne autem. Místní policajti totiž rádi dávají nové obutí na vaše auta.
  • 7.4.2015 21:11
    Moc pekné, som už zvedavý na pokračovanie.
  • 7.4.2015 16:45
    Díky za komentíky, jsem rád, že vás to pobavilo.
  • 7.4.2015 11:01
    Bizona jsem sice v té hotelové restauraci neochutnal, zato ale pivečko tam vaří dobré. I mně se líbilo kamenné arboretum dole a výhledy.
  • Bezva
    7.4.2015 8:34
    skvěle napsaný cestopis, popravdě i s negativy a s tou Tvojí mě blízkou špetkou humoru. Moc se mi líbí a Štramberk mám v plánu také někdy navštívit... už se těším na další díl. Zdravím Vás oba... Alena
  • 6.4.2015 21:32
    Františku jako vždy krásně popsané Vaše zážitky z cest a fota jsou krásné !! Honza
  • Též
    6.4.2015 15:17
    Též jsme onehdy byli na jednom z cykločundrů v Moravském Betlémě, bylo to dost povedené, snad se k tomu taky někdy vrátím. Ve Štramberku se musí líbit každému.