Bratislava aneb krásy města, na které jsme téměř zapomněli - diskuse

• 13.8.2018 8:24
    Děkuji za slova chvály, pánové. A vzhledem k tomu, že Franta byl vždy znám nejen jako milovník skal, ale i vyhlášený bagrista dívčích srdcí, tak rád věřím, že jeho tehdejší výlet musel být záležitostí veskrze příjemnou ...
  • 8.8.2018 16:39
    Moc pěkný článeček i obrázky, opravdu jsem si pošmákl. Na Batislavu nedám dopustit: ještě před sametem jsem byl určen jako mistrovský dozor tří učňů od nás z fabriky, kteří sem byli na čtyři dny vysláni na soutěž obráběčské dovednosti. Slovenští kolegové si učně přebrali a vrátili je nám, mistrům OV z různých končin republiky, až čtvrtý den po vyhlášení výsledků. Do té doby jsme se o ně nemuseli vůbec starat, takže to pro nás byl průzkum historických památek města, dobře zásobených obchodů a samozřejmě návštěva hospůdek a důkladné poznání veselého bratislavského nočního života. Nemělo to chybu, ba co dím - byla to špica... a rád na ty čtyři dny a tři noci ve slovenské metropoli vzpomínám...
  • 8.8.2018 15:42
    Těžko mohu posoudit Bratislavu dnešních dnů. Znal jsem ji před desítkami let. Tehdy mi připadala stará část nějak romantičtější. Teď už se přes ni jen několikrát do roka mihnu. Ale také jsem tam spřízněn. Ovšem článek je skvěle psaný!

Zpět na příspěvek Bratislava aneb krásy města, na které jsme téměř zapomněli