2.den. Podširákový přechod druhé části Krušných hor. - diskuse

• Re:
    11.10.2016 17:45
    Rum nepiju. Jen si s ním občas podlehju suchý piškotový moučník od manželky, nabo v zimě do čaje, když přijdu vymrzlý domů. Při jednodením výletu na kole jen zmokneš a večer jsi v suchu v ubytování. My jsme v tom neusušeném spacáku museli spát dál.
  • 11.10.2016 11:05
    Skvělý cestopis, který mě také báječně pobavil (pasáž o studánce navíc mnohé neznalce také poučí). Tento druh humoru můžu, jenom si dovolím připomenout, že už pánové Š+G upozorňovali na fakt, že voda je i v rumu. Tuto část naší domoviny, bohužel, vůbec neznám. Naopak tu mokrou noc jsem poznal až moc dobře, např. když jsme s Bobem na kole zajeli jednou do Saska a zvláště předtím do Bavor.
  • 7.10.2016 17:17
    Při čtení druhého dílu jsem se královsky bavil a mnohé tvé hláíšky mne i rozesmály. Paráda! Až na tu noc, viď?
  • 7.10.2016 9:59
    Už se nám to v minulosti stalo, že jsme jednu hospodu přešli, a další byla zavřená. Ono to vypadá, že jsme šli ty Krušné hory kvůli hosppodám. Ale tak to není. Zkuste v horku s těžkým batohem lozit nahoru a dolů. Dost se vypotí a je třeba to nahrazovat. Pivo je skutečně slabý iontový nápoj, a B vitamíny a draslík je po fyzické námaze třeba. Ve vodě to není, a navíc zatěžuje už tak dost těžký batoh.
  • Zastávka
    7.10.2016 8:21
    Dobře, že jste do hospody zašli. Jak jeden můj známý říká, když se vynechá ta první, pak jsou všechny další zavřené.

Zpět na příspěvek 2.den. Podširákový přechod druhé části Krušných hor.