Za nevšedními výhledy a vodopády na levém břehu Labe v Českém středohoří - diskuse

• 27.5.2013 23:09

Až do přečtení tohoto článku jsem neměl ani tušení, že se tu někde nachází vyhlídka Mlynářův kříž. Už delší dobu se chystám, že tyto končiny opět navštívím, tak při té příležitosti i sem se půjdu podívat. Jsou z této vyhlídky dle Vašich fotek úžasné výhledy.

• turista
    traper
    17.5.2013 22:17
    Ano. I pro mně daleko. Ale aspoň na Vrkoči jsem byl. Zejména je tam zajímavá skála, zdymadlo, výhled z hradu Střekova. Dokonce mám dojem, že jsme šli z obce Zálezly po vrstevnicové zelené přes Vaňov. Musel bych zavzpomínat pomocí svého fotoarchivu. Ale matné vzpomínky mi Alzheimer nechal. Každopádně také pěkný kus přírody.
  • 16.5.2013 15:46

Opravdu moc krásná místa ... ale od nás bohužel moc daleko !

• 16.5.2013 8:32

Mohu potvrdit, že je zde nádherně, leckde jsem byla, mimo Doerellevy vyhlídky a Mlynářova kříže.A několikrát...Středohoří je vskutnu nádherné, o čemž jsem nevěděla, dokud jsem se sem nepřistěhovala a nezačala poznávat okolí.

• 15.5.2013 22:23

Moc hezké, ty výhledy jsou překrásné. V těchto končinách to vůbec neznám, mám zase tip na výlet.  Honza

Zpět na příspěvek Za nevšedními výhledy a vodopády na levém břehu Labe v Českém středohoří