Za krásou gotických klášterů s geniem loci musíme do Portugalska (Tomar, Batalha a Alcobaça) - diskuse

• Portugalsko je nádherné
    19.12.2018 12:47
    Tomar, Alcobaca a Batalha jsou nádherné. Tomar je příjemné malé městečko s krásným historickým náměstím. Ačkoliv se jedná o památky UNESCO, ani zdaleka nejsou přelidněné jako některé jiné (třeba Sintra a okolí Lisabonu)...Portugalsko je vůbec úžasná země a rozhodně stojí za návštěvu.Mojí srdeční záležitostí je v Portugalsku univerzitní město Coimbra s neopakovatelnou atmosférou studentského života dob dávno minulých...
  • 19.12.2018 5:58
    V tomto případě se musím přiznat, že mě docela těší (v dobrém, samozřejmě, je to jen takové malé přátelské pošťouchnutí) fakt, že někde existuje i nějaké krásné místo, kde jsem tě předstihl. Moc jich asi nebude ...
  • 16.12.2018 9:26
    Uznávám kolosální chybu, že jsem tuhle perlu při svém putování Portugalskem minul. Bohužel čas a neznalost. A to mám gotiku nejraději.

Zpět na příspěvek Za krásou gotických klášterů s geniem loci musíme do Portugalska (Tomar, Batalha a Alcobaça)