Výstup na Kriváň - diskuse

Tomáš Pivko
    Výstup v září
    20.9.2019 20:37
    Já šel na Kriváň teď ke konci září a teploty už klesaly pod nulu. Lidé to vzdávali, protože to bylo namrzlé, ale já to normálně vyšel i sešel v letních pohorách a byla to pohodička. Dolů jsem šel samozřejmě opatrně, ale nahoru jsem to vyskákal jak kamzík. Trochu jsem si i na skalách zariskoval. Jen škoda toho počasí, že jsem to vyšel v mlze. Pak se vyčasilo při mém sestupu, tak jsem to nakonec vyšel ještě jednou a nafotil ještě i nějaké fotky, kde šla trochu vidět i krajina. Snad bude Gerlach a další o něco náročnější.
  • turista
    tomas benda
    8.8
    9.8.2016 14:07
    Vcera jsem absolvoval s detmi. Byli jsme dva tatove a tri deti plus minus deset let. Osmi lety synacek vylezl v sandalech. Velka gratulace. Cesta nam trvala 5 hodin a byla nekonecna. Slunce pralo, jete ted me pali lytka a zatylek. Ale stalo to zato. I kamzika jsme videli na zpatecni ceste. Protoze jsme dorazili celkem pozde. Ve ctyri hodiny. Chvili jsme byli na vrcholu jen my a dva snoubenci:)) A autu jsme dorazili v osm vecer a pak me cekala cesta do Prahy. Bylo to peklo:)) Celkovy cas 9 a pul hodiny na ceste...
  • Re: ...
    24.8.2014 13:49
    Za deště nebo po něm, když jsou skály a kameny kluzké, vyžaduje v uvedeném úseku zvláště sestup zvýšenou opatrnost. Někde jsem četl, že dříve tu bývaly řetězy. V každém případě výstup na Kriváň stojí za to.
  • Lucie Pavlíčková
    24.8.2014 1:42
    Naprosto souhlasím s výše uvedeným komentářem. Překvapila mě náročnost posledního úseku od rozcestí. Nejsem nijak zvlášť sportovně zdatná, ale vzhledem k tomu, že nás s manželem míjeli souputníci v 6., či 7.dekádě, pokračovali jsme ve vytouženém cíli dál. Přiznávám bez mučení, že na několika místech, kde bylo třeba dobře rozmyslet, kam dát nohu či ruku, aby člověk neskončil v propasti,se mi rozklepala kolena. Ale ten pocit, když jsme dorazili na vrchol stál rozhodně za to! Za sebe bych doplnila, že dobrá obuv je výhodou. Já jsem obula průměrnou a cestou dolů jsem udělala asi 200 dřepů,abych neuklouzla ( pršelo). Přesto tento výlet nad oblaka doporučuji a doufám,že brzy zopakuji!