Výlet na rozhlednu v Hustopečích - diskuse

• Re: Re: Re:
    14.4.2013 13:16

jakmile se vzpamatuju trochu z víkendového cestování, tak jsem dám další rozhledny co tu máme :)

• Re: Re:
    14.4.2013 13:07

Rozhledny mám doopravdy rád, když se člověk může rozhlédnout pořádně do kraje, tak to nemá chybu. Jižní Čechy jsem poznal hlavně díky řece Lužnici, kterou jsme z druhým ročníkem učiliště někdy před prázdninami roku 2006 sjížděly a to konkrétně mezi Táborem a Bechyní. Tábor jsme navštívily přímo i v centru a Bechyni jen okrajově. Jižní Čechy jsou krásné. Doporučuji.wink

• Re:
    14.4.2013 9:43

na Moravě máme spoustu krásných rozhleden, pokud máte rozhledny rád a určitě je tu spoustu krásný i jiných míst, jedině můžu doporučit. wink já zas třeba nemám procestované jižní Čechy vůbec, taky to chci napravit

• 13.4.2013 13:42

Tak ta mandloňová alej (sad) už mě dlouho láká, snad se tam někdy dostanu. Ono vůbec morava je pro mě velkou neznámou, poznal jsem ji maximálně z vlaku při cestě na Slovensko. Ale ono se to někdy podaří a i tuhle oblast navštívím. Můj sen je procestovat křížemkrážem celé bývalé Československo.