Vodopády Satiny - diskuse

Pavla
    hledání vodopádů
    8.7.2012 19:12
    Včera jsme se také vydali hledat vodopády. Po výstupu na Lysou absolvovaném den předem jsme hledali nenáročný výlet a vodopády nám přišly jako dobrý nápad. Také jsme přijeli na prakoviště autobusu před areálem hotelu P.B . Tady nás čekalo první nepříjemné překvapení, parkoviště bylo placené, hlídač chtěl 40 Kč. Cesta k vodopádům absolutně neznačená, po chvílích diskusí nad mapou jsme dorazili ke korýtku, kde je umístěna tabule naučné stezky informující, že vodopády jsou 100 m odsud, ale žádný ukazatel směru. Tak jsme číhali na kolemjdoucí a po chvíli jsme měli štěstí a byli odkázání na lesní pěšinu přímo dolů k vodě. Je to opravdu hodně prudká stezka vyšlapaná po svahu., kterou jsme scházeli velmi opatrně. říčka je krásná a divoká. Určitě stojí za to, aby její okolí bylo alespoňépe značeno a aby se zde vybudoval i lepší přístup pro turisty.
  • Pěšina k vodopádům
    22.7.2010 22:35
    Zdravím obdivovatele vodopádů Satiny. Půjdete-li od parkoviště u Rajské boudy, zast. Satina-bus směrem ke Korýtku spozorněte už u odbočky "k vleku" kousek pod chatou Rosa. Na tomto rozcestí sejděte z asfaltky vlevo na lesní cestu a dále pěšinu, přejděte mostík z pražců a jste přímo u Satiny a můžete se projít pěšinkou až kam Vám odvaha dovolí. Do budoucna se zamýšlí spřístupnit vodopády naučnou stezkou.
  • vodopády
    4.7.2010 23:21
    náš cil byl taky najít ,,vodopády,, ale to štěstí jsme neměli ,ale procházka byla příjemná