Týřov - diskuse

Jana G.
    Krásný výlet
    15.3.2012 21:56
    Výlet na Týřov je velmi krásný. Byli jsme tak již mnohokrát, je tam super výhled na Berounku a klídek. Cesta sice trochu náročnější, ale žádná hrůza. Zrovna tuto neděli se tam opět chystáme a to i s naší tříletou dcerkou. Už se těšíme.
  • turista
    Karel
    Týřov - cesta hrůzy
    28.7.2011 7:07
    Cesta ke hradu z obce Skryje je ve velmi špatném stavu, úzká a nebezpečná. Skoro celou cestu pokrývají velké kameny, na kterých podjíždějí nohy návštěvníkům, veliké kořeny, o které se zakopává a celá cesta není širší než nějakých 20 - 25 cm. Jedná se tedy spíše o horský výstup. Od údolí potoka vedou schody vážně poškozené a shnilé, na kterých se noha propadá kamsi do neznáma. Hrad stojí za návštěvu snad jen skalním turistům. Správa parku Křivoklátsko by se měla stydět, že nechává cesty v takto žalostném stavu.
  • Týřov
    10.10.2010 8:58
    Článek byl moc hezky a zajímavě napsán!Potěšila jsem se jako velká fanda hradů a zřícenin......Skutečně pěkné!!!!!