Tip na podzim: Švýcarské penziony Eva Zion

Pokud vyznáváte aktivní pohyb, rádi cestujete a poznáváte nové lidi i prostředí, nebo plánujete dovolenou se svými přáteli, máme pro vás tip. Objevili jsme pro Vás síť rodinných penzionů Eva Zion, které se nachází v malebném prostředí švýcarských Alp, v těsné blízkosti Ženevského jezera. V období září a říjen jsou připravené pro milovníky horských kol a cykloturistiky speciální programy pod vedením zkušených instruktorů, s kterými budete moci prozkoumat všechna Známá i neznámá místa Švýcarských Alp. Navíc je tu pro vás připravena karta Free Access, která obsahuje volné jízdy kabinkovou lanovkou, horským vláčkem či volné vstupy na minigolf, bobovou dráhu, minigolf či lanový park. Své oblibě se, kromě řady výletů do okolí, těší také exkurze do pravé švýcarské sýrárny či do čokoládovny Lindt. Vyzkoušet si můžete také řadu dalších sportovních aktivit jako je horolezectví pod vedením zkušených instruktorů, paragliding nad vrcholky hor nebo si prohlédnout Krásy Švýcarska z koňského hřbetu. Místní golfová hřiště s nádherným výhledem vás sami vybízejí ke strávení příjemného sportovního odpoledne. Pokud máte rádi vodu a chcete si dopřát trochu zábavnější koupání, navštivte místní aquapark, který jistě překoná všechna vaše očekávání. Naleznete zde ostrov kapitána Kida, množství tobogánů a nejrůznějších zábavných atrakcí, vodní bar, kde si můžete objednat přímo z vody váš oblíbený drink. Večer, po únavném dni plném aktivního pohybu, vám doporučujeme navštívit některou z typických švýcarských restaurací, kde můžete ochutnat místní speciality jakými jsou raklet a fondue. Skvělou volbou je také návštěva nedalekých Termálních lázní a wellness centra s bazénky, vodopády, vířivkami, saunami a léčebnými procedurami, kde můžete relaxovat a odpočívat až do pozdních večerních hodin. Ani nepřízeň počasí nemusí znamenat nudné odpoledne. Přímo na penzionech si můžete zahrát šipky, stolní fotbálek a ping pong, nebo si společně s přáteli vychutnat oblíbený film. Uspořádání soukromé párty ve společenské místnosti není také žádný problém. Připravena je pro vás kvalitní aparatura, DVD přehrávač, televize a projektor. Za tuto netradiční dovolenou v penzionech Eva Zion nezaplatíte více než za podobnou dovolenou v Čechách. Mile vás překvapí samotný přístup personálu, nabídka nepřeberného množství služeb a sportovního vyžití, útulné až domácké vybavení penzionů a nové zážitky, které jsou zcela jiné než na dovolené v Čechách. Více informací najdete na webových stránkách www.evazion-chalet.ch, které jsou přeloženy do českého jazyka.