Sněžka - diskuse

Evik
    výstup na Sněžku
    13.7.2022 18:06
    8.7.2020 jsem se rozhodla se podívat jako správný čech na naší nejvyšší opěvovanou horu , lanovka-super, jenže pro vítr jen na Růžovou horu-nevadí, co by důchodce jsem to dala i po svých nyní už se řetězy okolo chodníčku-super, déšť, zima -nevadí, ale jaké zděšení bylo, když jsme zjistili že nahoře pro poruchu nefungovalo ani jedno WC, proto kritizuji KRNAP, že s něčím takovým nepočítají , na každém staveništi dnes už není problém postavit TOI TOI, proč tedy není pro případ nouze jeden nebo dva nahoře, jak to pak řeší dál s problémem samotní turisté si jistě umíte cestou dolů představit a to nemluvím o dětech kterým to nevysvětlíte že se to tam nesmí......
  • 11.3.2016 23:09
    K výhledu ze Sněžky není co dodat a výstup na ní po řetězovce je prima zážitek.
  • 5.5.2013 19:26
    Krásná majestátná hora
    Aknel
    12.9.2012 21:20
    Tady je popsána i jiná ne tak frekventovaná cesta. http://www.priroda.cz/clanky.php?detail=1148
  • 11.7.2012 14:22
    jeli jsem lanovkou, tou se tam ale nějakou dobu nepodíváte.... zvláště pro děti nezapomenutelný zážitek....
  • 2.3.2012 14:24
    To by si snad mel dat kazdy Cech :-)
    Daniela
    Poštovna na Sněžce
    14.2.2012 10:08
    Doporučuji webovky www.postovnasnezka.cz A přespání na Sněžce není možné! Jinak krásný výlet.
  • 4.10.2011 14:59
    Do Pece autem, na vrchol lanovkou (kvůli zdravotním problémům) a dolů tím terénem pro kamzíky zpět do Pece...pěkný výlet, jen se nesmí podcenit oblečení :-D
  • Re: Sněžka
    4.10.2011 14:58

Poštovna kupodivu fungovala, restaurace na polské straně nikoliv, jen papíry zevnitř olepená okna...je to sice moderní kýč, který se tam vůbec nehodí, ale teplý grog nám tam udělali a za velice rozumnou cenu.

pepíno
    Sněžka
    1.8.2011 17:27
    A co Poštovna, ta se Vám líbila. Vedle velice slušné restaurace na polské straně je to opravdu český výkvět. Řekl bych opravdová ostuda. Je mi z toho všeho smutno.