Skřítek, hraniční kameny a jejich černí bratři („horní“ Černé kameny) - diskuse

• Re:
    11.5.2014 15:28
    Musím uznat, že máš pravdu, a omluvit se široké turistické veřejnosti. Měli jsme v plánu jen ty Černé kameny a tady ty skalky jsem tak nějak automaticky považoval za bílého předchůdce. Takže se ještě jednou omlouvám, ale to nic nemění na faktu, že tento výlet každému vřele doporučuji.
  • 7.5.2014 18:01
    Milej zlatej - článek a fotečky máš sice krásné, ale mateš tady turistickou veřejnost! Ten tvůj "Bílý kámen" je jen kvarcitová skalní dědinka u vrcholového hřebenu, kdežto ten pravý Bílý kámen leží ve svahu asi 150 m odtud a jeho 40 metrů vysoká skalní stěna spadá až na dno "propasti" na Skřítku. (viz můj příspěvek Bílý kámen u Skřítku). Jo - a jsem rád, že se vám oběma na Černých kamenech líbilo... kdybyste pokračovali po pěšině ještě dál, mohli jste se setkat s dalšími kameny, tentokrát Bílými nad loveckou chatou Alicí a potěšit se výhledem na Rýmařovsko.
  • 7.5.2014 16:42
    Toto pěkné výletní místo jsme s Frantou prošli také, mohu všem doporučit !

Zpět na příspěvek Skřítek, hraniční kameny a jejich černí bratři („horní“ Černé kameny)