Předsilvestrovská cesta na Pulčiny - diskuse

• 1.1.2014 18:26
    Franto, tys šťastný člověk. Nejen, že Ti bylo umožněno trávit závěr roku v místě srdci blízkém, ale ještě jsi navíc narazil na klobáskovník. Co víc si může člověk přát. A já Ti přeji, aby Tě paní Fortuna provázela i v roce novém.
  • 1.1.2014 18:01
    JJ, v Beskydách je krásně....A Franta to umí tak pěkně popsat, že jsou ještě krásnější...
  • 1.1.2014 17:24
    Františku vydím, že Pulčina je tvoje srdeční záležitost, každý člověk, který miluje přírodu jako ty, má to svoje místečko. Na tom místečku se mu srdíčko rozeběhne rychleji a uvnitř je mu nějak krásně. Měj se v novém roce fajn Honza
  • 1.1.2014 14:42
    Pěkný článek i fotky, škoda, že jsem nebyla s Tebou...!!!
  • 1.1.2014 14:38
    Ještě, že Franto články z této tebou oblíbené oblasti zde na turistice publikuješ, díky ním se člověk dozví správné informace a nemusíme se mi turisté bát, že by jsme někde snad zabloudili díky mylným informacím, několikráte okopírovaných od sebe v jiných článcích okopírovatelů. Za ty správné informace Ti děkuji.