Podkrušnohorský zoopark - diskuse

ariane74
    další info o zooparku
    24.6.2004 14:01
    Příjemné je zůstat v zooparku po zavíračce - odejít se dá kdykoli takovými těmi klapacími mřížovými dveřmi. Taky dětský koutek má své půvaby, zvlášť lanovka a kolotoč z klády (obojí pro dobrodružně založená dítka; tatíky mohou nechat šlapat v otáčecím sudu:). Na podzim je park nejspíš jediné místo, kde se dají koupit jedlé kaštany, které se ještě nedostaly do stádia vnitřního plesnivění, ke kterému kaštany nemají nikdy daleko - zvlášť ty ze supermarketu, fuj. Samostatný sběr je ovšem v kaštance zakázán pod trestem smrti;) Navíc je zoopark velice příjemné a estetické místo. Dává mi pocit klidu a potěšení z přírody, který jsem jinde v ZOO nezažila. Zvlášť kaštanka, ptačí jezírko, výše zmíněný dětský koutek a různé dřevěné "útulny" pro pozorovatele zvířat k tomuto pocitu silně přispívají. Jediným nepříjemným jevem jsou pro mě voliéry dravých ptáků a klec rysů. Nepřipadnou mi na tom svém prťavém teritoriu moc šťastní, ale třeba je to subjektivní pocit. Ale k dalším příjemným věcem: hned vedle je kamencové jezero, takže po návštěvě zooparku šup do kyselé vody, na molu jedno pivko a den je jak vymalovanej!