Perníková chaloupka a muzeum perníku - diskuse

• 14.8.2015 21:00
    Jen bych prosila o cedulku, že "chaloupka" je vhodná pro děti cca od šesti let. Název je totiž poněkud zavádějící, i článek, který jsem o místě četla, myslela jsem, že jde o zábavnou podívanou i pro nejmenší - a nikdo mě nevyvedl z omylu, ani když jsem platila nejen za tříletou, ale i roční holčičku. Začátek byl super, jenže pak jsme vešli do tmavé místnosti - už to bylo pro malé děti dost nevhodné, obě začaly fňukat, ale starší dcerka se dala uklidnit. Jenže pak jsme vešly k "ježibabě", kde už jde ovšem o normální výklad. Nezlobzte se na mě, ale považuji za normální, že když je na stole něco "jen tak" položeného, dítě si chce sáhnout. Zdůrazňuji, že jsme dcerku ihned upozornili, že sahat nemůže, ale "ježibaba" ji usadila poznámkou, že ji vážně přetáhne lopatou, dcerka se rozplakala, ta roční taktéž a my jsme museli předčasně odejít. Je mi to líto, místo je jistě velice hezké a pro starší děti i poučné a zajímavé, ale opakuji - zaplatila jsem za dvě maličké děti a nikomu jsme nestáli za to, aby nás upozornil, že pro ně to vhodné není. Byli jsme tam poprvé, proto jsem neměla tušení (slečna průvodkyně vypadala jak lesní víla a začátek byl zcela pohádkový...). Osobně jsem viděla a znovu už nemusím. Přístup paní, která vypráví o perníčcích, mě opravdu mrzí, dcerka mohla mít krásný zážitek, perníčky se jí líbily. Chápu, že děti nemohou na všechno sahat, ale tříleté ještě často zapomínají. A my jsme odcházeli s tím, že dcerka nemá čarodějnice ráda a bojí se jich.

Zpět na příspěvek Perníková chaloupka a muzeum perníku