Návštěva zříceniny hradu Vrabinec. - diskuse

• 31.7.2013 16:38
    V dnešní době už pohyb po hradě bezpečný je. V místech, kde je to trochu více krkolomné jsou namontovány řetězy, tak aby se jich člověk mohl chytit. Je to podobné jako v Tatrách.
  • 31.7.2013 13:09
    Na hrad se také musíme někdy vydat. Četl jsem kdesi že pohyb po hradě není bezpečný, tak nevím jak to bude vypadat...Díky za příspěvek...
  • 30.7.2013 22:28
    Hrad je normálně přístupný, nevím, jak konkrétně ty samostatné sopouchy. Já jsem se raději zdržoval v místech, kde to bylo bezpečné.
  • 30.7.2013 22:09
    No to jste si dal Vítku, lézt na Vrabinec s kolem a ještě z té horší strany výstupu. Byla jsem na něm celkem 3x, 2x jsme šli z Březin, to je jedna žel.stanice před Děčínem, přes rozhlednu Velký Chlum a 1x z Děčína po červené, vždy jsme ale sešli z hradu do Těchlovic.To je přístupnější trasa, ale zase pro vás vzdálenější, když jste jel na kole.Vyhlídky jsou odtud unikátní, ale jen jedním směrem k Labi. Poprvé jsme byli i na vrcholu prostředního sopouchu,pak už ne. Teď nevím, jak to tam vypadá, zda je to ještě vůbec přístupné a bezpečné.

Zpět na příspěvek Návštěva zříceniny hradu Vrabinec.