Návštěva hradu Fiľakovo - diskuse

• 29.9.2020 21:47
    Moc pěkný hrad i článek, já ze Slovenska znám spíš jen Tatry Honza
  • 8.5.2020 11:58
    Tenhle hrad určitě stojí za návštěvu. Sám jsem tu návštěvu tak dlouho odkládal, až jsem na tento hrad zapomněl. Naštěstí mi nějaké média tento úchvatný hrad připomněla a mohl jsem tak tu návštěvu konečně uskutečnit. Ač mi zrovna ten název ,,maďarské" Slovensko moc nejde přes srdce, žel je to téměř výstižné- Maďaři se tu chovají, jako na svém území a samotní Slováci už raději mlčí, jak se mi přiznala i závorářka v Holiši. A jinak díky za pochvalná slova. :-)
  • 26.4.2020 15:21
    Musím se přiznat, že o tomto hradu jsem ani já neměl tušení (a i článek jsem původně nějak přehlédl). Podle Tvého výborného příspěvku i kvalitních fotek je to rozhodně místo navštíveníhodné, díky za tip. A je vidět, že už i v "maďarském" Slovensku rekonstruují hrady pomocí betonu ... což je rozhodně lepší řešení než je nechat rozpadnout.
  • 8.3.2019 13:57
    No vidíš, člověk stále objevuje, to ty by si mohl vědět velmi dobře. :-)
  • 8.3.2019 9:49
    Tak to už je dnes druhé místo, kde jsem se kdysi mezi Lučencem a Rimavskou Sobotou motal se svým prvním autem, aniž by mně napadlo, že je tu tak pěkný hrad.
  • 1.3.2019 21:26
    To jsem rád, že jsem tě Franto potěšil. Proč bych se měl divit, vždyť hrady a skály mají k sobě velmi blízko. Mnoho hradů stojí na různých skalních ostrozích, včetně toho ve Fiľakově, takže pro ,,skálologa", jako jsi Ty, je to ideální spojení. :-)
  • 1.3.2019 21:12
    No vidíš, milý Víte - a teď jsi zase moc potěšil Ty mne, protože (a to se budeš možná divit) mám hrady rád úplně stejně jako skály a tenhle filakovský znám zatím jen z turistické literatury.