Na Slunečnou za sluncem - diskuse

Karolus
    Re:
    24.9.2013 16:35
    Krásně je všude, nejenom v mém okolí, příroda,- ať nyní už notně zdevastovaná je prostě nádherná.Pořád je co objevovat a kam se vracet. Vlastně jsem na Slunečné chtěl jít po stopách pana Brodského, ale jeho oblíbená hospůdka, kde má i malé muzeum, byla právě zavřená a jeho chaloupka se změnila k nepoznání, takže nakonec jsem navštívil pouze jeho hrob, - fotka se bohužel nepovedla, asi nechtěl být pán Herec rušen.I když odešel dobrovolně z tohoto světa, určitě se mu na Slunečné moc líbilo.
  • turista
    Karolus
    Re:
    24.9.2013 16:29
    Přesně,- pivo jaksi patří k turistice, - samozřejmě jsem-li účastník silniční dopravy, jsem opatrný, ale mám ve zvyku v cíli nějaký ten doušek zdolat,- to už prostě patří k tradici. Byly časy, kdy moji synové už na začátku výletu se vehementně ptali,- tati, kdy už bude hospoda?-
  • 24.9.2013 8:12
    Přikláním se k tomutéž, i když jsem žena, cyklosport jsem provozovala taktéž dlouhá léta a pivečko zkrátka nic nenahradí na uhasení žízně, to voda nedokáže. Jinak článek velice pěkný, jako kdybych tudy s Vámi jela.Škoda, že jste nedal foto hrobu našeho herce.Taky jsem se tam kdysi chystala, když jsem bydlela na severu.Jsou tam nádherné vyjížďky.Třeba od Křížového buku lesem, vedle skal z jedné strany, z druhé zas potok, nádherná scenérie až se přijede do Č.Kamenice,asi to jistě znáte.A jehličnaté lesy, které voní a voní....a člověk do sebe nasává tu nádhernou atmosféru okolí, kudy projíždí.Namlsal jste mě! Díky moc za pěkný článek!
  • 24.9.2013 6:47
    Pěkný článek. A jeho autora musím pochválit i za to, že se nebál trošku porušit literu zákona. Coby dloholetý cykloturista vím, že při jízdě na kole nic nezažene žízeň, nedodá potřebné minerály a vitamíny a nedoplní docházející energii tak dobře, jako jedno (i tři) pěkně orosené ...