Na polské straně podhůří Kralického Sněžníku (Miedzylesie – Miedzygórze – Nowa Wies – Králíky) - diskuse

• 21.11.2014 17:18
    Byl to velmi krásný a poučný výlet - moc mne těší, že jsem se stal "spoluobjevitelem" Markovy srdeční záležitosti a že jsme byli seznámeni s polským příhraničím, které stojí za to! Takže Markovi za velice pěkný článek a fotečky patří můj veliký dík, ale s tím mým úhlem pohledu si budetet muset, chlapci, asi ještě chvíli počkat - od pondělka nám až do odvolání vedení vyhlásilo dvanáctihodinovou robotárnu (!) a v úterý jdu trhat další nadbytečný zub... Tož se mějte aspoň vy fajn!
  • Kolikrát
    21.11.2014 7:14
    Musel jsem si to přepočítat, nakonec jsem byl v Międzygórze asi 5x, 3x na kole, 1 autem, 1 běžky.
  • 20.11.2014 21:55
    Takže už i já jsem dal konečně dohromady "pár" slov o jednom výletu šumpersko-zlínské skupiny. Teď už jen čekáme, kdy se přidá se svým úhlem pohledu Franta.

Zpět na příspěvek Na polské straně podhůří Kralického Sněžníku (Miedzylesie – Miedzygórze – Nowa Wies – Králíky)