Na Bukovou horu a Humboldtovu vyhlídku. - diskuse

• 17.12.2014 18:58
    Jel jsem tam letos také na kole z Teplic přes Stadice,Ústín/L,M.Březno,Zubrnice kde jsem odbočil na červenou turistickou a docela jsem si naběhl(šutry výmoly a nahoře v lese voda a bahno.Jinak hezké a vracel jsem se radši přes Lovečkovice do Března.Jinak hezkých 110km dobrého šlapání a na Bukovce opravdu dávají lišky dobrou noc.Milan
  • 17.6.2014 18:53
    Už nie je čo dodať, moc pekné...
  • Re:
    17.6.2014 12:29
    ....jen kdyby nebyly pro Tebe Franto tak daleko, že? Ale třeba se sem ještě během života podíváš, nic není ztracené :-)
  • 16.6.2014 16:59
    Hezký (i když náročný) výlet, pěkné obrázky. Ta Humboldtova vyhlídka a hrad Vrabinec vypadají moc lákavě...
  • Re:
    16.6.2014 13:43
    Oběma děkuji za pochvalu, jestli si vybavuji všechny předchozí výlety, tak tenhle, co se týče námahy ve stoupání, byl nejnáročnější, ono stoupat 6 kilometrů v kuse jen proti docela prudkému kopci není žádný med. Co se týče té chaty, doufám, že ji snad někdy někdo otevře, kdo ví, vzpomínám si, když jsem byl asi před dvěma roky na Bouřňáku, že i zde byla chata zavřená. Asi ty chaty na vrcholech kopců nejsou tak výdělečné, či co.
  • 16.6.2014 10:59
    Hezké fotky, asi náročnější výlet na nohy, nezávidím to překvapení v podobě zavřené chaty. Díky za článek.
  • 16.6.2014 7:19
    To jste si tedy pane šlápnul. Hezký popis, škoda zhoršené viditelnosti z Bukovky. Ale není pořád posvícení. Zdrávi došli.

Zpět na příspěvek Na Bukovou horu a Humboldtovu vyhlídku.