Městečko a hrad Lipnice nad Sázavou. - diskuse

• 17.9.2013 20:46
    Jsou restaurace kde se ta ochota k zákazníkovi snad dědí. Byl jsem na Lipnici před víc jak pěti lety a U České koruny jsem měl zkušenost zcela totožnou a divil bych se že by tam vydržel stejný personál.
  • 17.9.2013 11:38
    Zde je vidět příkladná péče našeho státu o provoz kulturních památek ! Já uvedu jiný příklad : kamarád byl se svojí přítelkyní v sobotu před 14 dny (bylo překrásně) na státním hradě Buchlově. Vstupné bylo zvýšené na 130 kč (!!) a poslední prohlídka byla v půl 4.odpoledne. Prohlídku na velkém okruhu, která měla trvat 1,5 hodiny, průvodce fofrem odbyl za hodinu, jen aby ji měl co nejrychleji z krku. Na nádvoří zůstalo čekat velké množství lidí, kteří přijeli zdaleka a netušili, že se hrad tak brzy uzavírá. Mladý průvodce další prohlídku odmítl, lidé se obrátili na správce hradu, který jim sice velmi neochotně - ale přece jen - vyhověl. Nevím co si o tomto máme my, turisté, myslet. Na jedné straně stát "pláče", jak málo dostává peněz na opravy a chod kulturních památek a tak to na straně druhé "vyřeší" nehorázným zvýšením vstupného, jehož výše odradí minimálně polovinu zájemců o prohlídku ! A už absolutně nechápu návštěvní dobu hradů a zřícenin v ČR - přece když je přes sezónu den s hezkým počasím, měla by být tato památka otevřena až do večerních hodin !! Turisté by měli krásný romantický zážitek a prodloužením návštěvní doby při "rozumně zníženém vstupném" by se hradní kasa naplnila podstatně rychleji, než jako se tomu děje teď. A k té restauraci se zvýšenými cenami,ubohým výběrem a neochotou personálu : To, co jste udělali vy, by měl udělat každý - zlodějna a nechuť k práci se nemá podporovat !

Zpět na příspěvek Městečko a hrad Lipnice nad Sázavou.