Hrad Kolštejn - diskuse

• turista
    Tom
    Ještě k hradu - moc pěkné
    5.9.2011 17:34
    Omluva, jsem se uklikl, to předtím patřilo k relax centru, hrad jsme také navštívili a i když se s velkými hrady nedá srovnávat, tak byl příjemný průvodce, takže se nám návštěva líbila a zlepšila dojem z Branné
  • turista
    Tom
    Tragédie - nejlépe se vyhnout
    5.9.2011 17:31
    V létě jsme bydleli v Branné a chtěli jsme centrum Kolštejn navštívit, sice si hrají na luxusní relax centrum (a podle toho nasadili i ceny), ovšem úroveň služeb a halvně personálu je tragická. Jednak měli otevřeno (saunu) jen dva či tři dny v týdnu, navíc to v průběhu týdne měnili (takže se nedalo moc plánovat, protože to bylo vyvěšené jen tuším na dva dny dopředu), na bowling dělali neskutečné obstrukce s nalezením volného termínu a když jsme šli v čase  kdy nám tvrdili že je obsazeno kolem, tak tam bylo prázno a podruhé si tam obsluha pouštěla na obrazovkách nad bowlingem rodinné foto z dovolené se svými známými asi (přitom při telefonátu tvrdili, že mají obsazeno). Když jsme se tam nakonec dostali, tak obsluha po chvíli zmizela pryč, takže jsme dopili jedno pivo a 20 minut čekali na další. Poté místo pěti piv donesli 4 (na jednoho zapoměli), to jsme objednali znovu a zase nic (donesla jen čaj a nealko a na podruhé objednané pivo zapomněla) a obsluha opět odešla a vrátila se až vypršela hodina na bowling. V restauraci byli nepříjemní, trvalo přes hodinu než donesli jídlo a mezi tím dvě číšnice stály na baru a kecaly a jen jednou se přišly zeptat zda něco nechceme. Poslední kapka byla, když z otevřených dveří kuchyně šlo slyšet jak na naši adresu zaměstnaci řekli, že hlad je svině a pak člověk sežere všechno (jídlo bylo studené a nekvalitní). Možná je to v zimě lepší (v Branné bývá plno lidí), ale v létě doporučuji se vyhnout obloukem.