Holenský dvůr - diskuse

Kuba
    27.7.2015 13:36
    Velmi špatná zkušenost. Pokoje v otřesném stavu, ceny předražené, kvalita ceně neodpovídá. Místní restaurace vás vítá s výhružným nápisem: Kdo nedodrží odchod z hospody v 22h, bude mu k útratě připočítána pokuta 1000,-! Rozhodně zde neplatí přísloví náš zákazník, náš pán... Na fotkách je nafocen krásný bazén, v reálu jde o zelenou břečku, ve které se koupat nedá. Otřesné, necítil jsem se zde vůbec příjemně. NEDPÓPORUČUJI
  • Holenský Dvůr.
    5.12.2014 16:06
    Byl jsem se tam letos po dlouhé době podívat,neboť jezdíme k dceři na chalupu do Lipnice směr Nové Hrady a zajímalo nás jak se to tam změnilo.Byli jsme velice zklamáni jak objekt chátrá a bylo vše zavřeno.Mysleli jsme ,že si dáme na místě při vyjížďce na kole oběd a ještě že jsme měli svačinu s sebou.Dříve při otevření byla majitelem Eltran z Rakovníka a ceny byly tak 2300 Kč za osobu na týden a po prodeji novému majiteli to vyskočilo přes 5000 Kč a bez rozlišení sezony.Také restaurace na zámku Jemčina pustne.Fára Milan
    Jitka Svobodová
    Nejhorší chování majitelů vůbec...
    11.9.2012 11:54
    Nejhorší zkušenost vůbec!!! Velká škoda tak krásného místa,...personál se mění, jak na běžícím páse...někdy je kuchyně dobrá, jindy opravdu špatná...někdy kuchař není vůbec. Příčinou toho je paní majitelka Geprtová, která umí hodně mluvit a slibovat ( za každou větou vám řekne, že ona týdně ubytovává 200 lidí a v podstatě každý víkend dělá mega akce - nevím co je pro ní mega, ale svatba o 100 lidech jí dost vykolejila), ale realita je úplně jiná, velmi špatná. Zmatek, lži, velmi vulgární chování...v životě jsem něco podobného nezažila. A když se jí zeptáte na špatné recenze, které se začaly rojit na internetu, tak vám řekne, že to píší nějaké nerudné učitelky...není to pravda, všechny negativní recenze jsou naprosto přesné . My si tam bohužel udělali svatbu, kdybychom nebyli při smyslech, tak možná ještě teď stojíme, koukáme na sebe kuchařem a číšníky a mezi námi by běhala totálně otrávená paní majitelka, že má v penzionu lidi. Nikdy jsem si nemyslela, že budu psát někam negativní recenze, ale tohle bylo opravdu moc špatný a takový zážitek bych nikomu nepřála.
    Petr
    Velké zklamání
    6.9.2012 11:15
    Hruzyplne misto, kde nic nefunguje a vse je problem. To vse za pomerne dost vysoke ceny. Pokoje plus minus standard, misto zanedbane, neudrzovane, nejhorsi byl ale personal. Nevrly a nevstricny provozni, strasliva obsluha restaurace vysilala jasny signal: my jsme tu pani, neobtezujte nas, hlavne po nas nic nechtejte a nejlepe udelate, kdyz tady vubec nebudete. Neurvale a drze chovani, pokud upozornite na nejake nedostatky, jako napr. na chybejici caj-kavu-dzus pri snidani (10 minut po oficialnim zacatku snidane). Cisnika snadno "vytocite" tim, ze se ho zeptate, jake druhy dzusu maji - pta se ho na to kazdy a on nema cas zrovna Vam to znovu opakovat. Jedina svetla vyjimka byla mila a vstricna slecna/pani na recepci.Bazen studeny, podezrele kalny / spinavy. Vyrivka mimo provoz, protoze je drahe ji nahrivat.Tady me rozhodne uz nikdy neuvidi, litujeme kazde koruny vlozene do pobytu na Holenskem dvore. Rozhodne nedoporucuji.
    Ondra
    22.7.2012 18:10
    Špatná zkušenost. Při snídani formou švédského stolu nabízen plesnivý sýr eidam, zkažený salám a to opakovaně. Večeře nebyly dostatečně tepelně zpracovány, podávaly se okoralé knedlíky nebo nakyslé brambory a byly proto často vraceny zpět do kuchyně. Na stolech byly špinavé ubrusy. Po několika dnech narůstající nespokojenosti s kuchyní přiznal majitel penzionu, že po celou dobu našeho pobytu nevařil kuchař, ale pouze pomocná kuchařka. Majitel následně alespoň umožnil zrušení objednaných polopenzí. K dispozici byl bazén pro otužilce bez protiproudu, ping pongový stůl v nevětratelné půdní místnosti s chcíplým vrabcem, osvětlené parkoviště (pouze za jasných nocí). Penzion žije ze zašlé slávy a lidí, kteří se nechali nachytat na líbivé webové stránky. Ceny služeb neodpovídají jejich kvalitě. Byla to špatná zkušenost, která nás stála dost peněz. Ale jsme rádi, že jsme tu jejich kuchyň ve zdraví přežili.
  • Markéta Otípková
    16.7.2012 11:29
    Pokud bude majitelem společnost Gerland vřele doporučuji vybrat si jiné ubytování. Naprosto nezvládnutá organizace penzionu a velmi poddimenzovaný personál. Důsledkem byl týden neustálých stížností a problémů. Začátkem týdne bylo jídlo výborné, ale čekalo se na něj dlouho (i hodinu a půl na hotovky). Po výměně kuchaře bylo jídlo téměř okamžitě na stole, ale kvalita nic moc. Polévky den ode dne vodovější jak se postupně ředily. Rizoto byla rýže s polévkovou zeleninou. Ochucené nic moc a několikrát putovalo bez zaplacení zpět do kuchyně. Vzhledem k tomu, že byl penzion nabitý dětmi, tak mi dost vadilo, když několikrát nebyla ke snídani žádná buchta. Prý pekárny nedodaly :-( Když už ji dodaly tak pro jistotu jen jednu, takže byla hned pryč. Bazén měl 26 stupňů (za chvíli nám trochu modraly). Výřivku je prý drahé ohřívat, takže je standardně vypnutá. Když jsme si ji objednali den předem, tak nám ji vyhřáli na úžasných 30 stupňů (má mít 36). Kola se schovávají v přístřešku, do kterého prší, navíc zabezpečení žádné. Divím se že se žádné neztratilo. Jinak krásné okolí se spoustou cest na kola. Jen je škola, že kdysi vyhlášený penzion, který měl přes oběd narváno cyklisty nyní chátrá a nikdo už tam raději na oběd nejezdí. Prostě se tu šetří na nesprávných místech. No snad to brzy prodají někomu, kdo se o to bude starat trochu lépe.
    Lucie Kučerová
    Re: Ubytování Holenský dvůr
    5.10.2011 13:18
    Dobrý den, připojuji se k Vašemu negativnímu hodnocení, co se personálu Holenského dvora týče. Hrůza!!!! Chybí vstřícnost, ochota, úsměv! Objekt je ve 22:00 zamčen, dostaň se domů jak chceš, recepční obvykle někde povídá, host zůstane před vraty třeba půl hodiny!!! Nedporučuji ani svému nepříteli. Lucie
    GJCaesar@centrum.cz
    Zásadně nesouhlasím !!!
    23.9.2011 21:14
    Dobrý den, já s Vámi zásadně nesouhlasím. Já do tohoto penzionu jezdívám velice často a jsem tam celý týden. Jezdíme tam s dětmi. Dětské postýlky mají k dispozici pokaždé, takže tuto moožnost využívám, pán na recepci mi set top box vždy za vratnou zálohu zapůjčí. Bazén má dannou teplotu 26stupňů, vířivá vana pro 4 osoby má teplotu 35 stupňů. Interier  i exterier jsou v pořádku, je nově vybaven. S dětmi si na pískovišti také hrajeme a žádný plevel ani tráva tam nebyla. S majitelama si pokaždé povídám, jsou komunikativní a suproví lidé, to by mne zajímalo, kde jste byli, jelikož já jezdím k rodině Geprtům hodně často a rád. Pro mne je to oáza klidu a pohody. S pozdravem P.
    Evelina Koublová
    Musím souhlasit
    30.8.2011 8:13
    V Holenském dvoře jsme strávili týden před dvěma léty. Nevím jestli to byl stejný majitel, ale absolutně souhlasím s v.u. příspěvkem.  Interiér omšelý. Cena  za ubytování neodpovídající.  Okolí nádherné, krajina překrásná, počasí přepychové, jídlo předražené.  Obsluha v  restauraci vstřícná.
    Magda
    Ubytování Holenský dvůr
    16.8.2011 18:16
    16.8.2011 - strávili jsme na Holenském dvoře 9 dní. Podle www krásný exteriér i ve skutečnosti, bohužel interiér z cca 90. let. Starší koupelna, staré postele, skříně. Za cenu 650 bez jídla, neadekvátní. Na pokoji sice TV - nešel naladit pokoj a pokud chcete jiné programy než 2, nutno zakoupit na týden setopbox:(( Bazén dle obrázku odpovídal, voda 26 C. Stále se tam zamykalo a neustále jste museli chodit pro klíče, což nechápu, když se tam nikdo cizí přes recepci nedostane. Za ostatní vybavení musíte platit, - např. za míč na kopanou, za whirpool, za posilovnu (2 stroje). Personál byl příjemný, kuchyň dobrá, ale z okolí nejdražší jídlo o cca 15 %. Při rezervaci nabízeli k ubytování polopenzi, při příjezdu už to nebyla pravda. Je zde koutek pro malé děti - pískoviště, ve kterém byla spousta trávy a jedna zkluzavka. žádné vybavení jako jinde - autíčka, lopatky atd. Majitel s majitelkou za celý pobyt téměř nezdravili, chovali se arogantně a nepříjemně. Bohužel sice se to jmenuje penzion Komfort, ale celkově to neodpovídá. Penzion má krásné místo, polohu a okolí, ale interiér a chování majitelů vás otráví a rozhnodně za těchto stávajících podmínek se tam nikdy nevrátíme. Je to škoda, protože tam jinak bylo moc hezky a opravdu krásné místo.