Drážďany - diskuse

• Vřele doporučuji
    9.8.2017 12:37
    Město, ve kterém jsem měla pocit, že můžu dýchat. Vnitřní pocit spokojenosti.
  • 5.7.2016 19:26
    Je to tam moc krásné :)
    Adriana
    Re: Podívat se někam lze i levně
    26.11.2012 8:56
    Ahoj, nedávno som sa vrátila z Dráždan. Bola som ubytovaná v jednom krásnom podnájme. Nebol ani tak drahý a do centra som to mala kúsok. Keby som mohla vrátila by som sa tam zase. Nemecko je fajn :-) Pobyt mi zariaďovali rodičia cez jeden portál. Čo mi hovorili, vraj sa tam len registruješ, zažádáš čo chceš a oni ti pošlú nejaké riešenie. A vraj je to zadarmo. Skús to. Ja som bola spokojná. Teraz chcem skúsiť Londýn. Veľa šťastia
    Marcel
    RE> Podívat se někam lze i levně
    24.9.2010 23:38
    Dráždany, nejsou drahé, naopak, ceny jsou příznivější nežli v praze, všude spousty zeleně, a je to město pro děti, čisté a upravené, s překvapivě milými lidmi na ulicích i ve službách (obchody, kavárny, banky) z velmi zajímavou alternativní čtvrtí v neustadtu na druhé straně labe od nádraží, s naprosto jinou - dovolím si říci vyspělejší kulturou... Na rozdíl od prahy, špinavé a plné nepříjemných lidí - výborný zážitek. Doporučuji vřele. Měští zastupitelé našeho hlavního města by se měli jezdit učit do dráždan jak se ,,dělá" město pro lidi. Zdravím
    Kateřina
    Podívat se někam lze i levně
    10.8.2010 21:12
    Do Drážďan jezdíme velice rádi, je to levný a příjemný výlet. Zvláště doporučuji rodinám s dětmi - město je plné velmi zajímavých dětských hřišť. A když prší, jde se do muzea. A vstupné vůbec není vysoké : děti do 16 let mají vstup zdarma, a dospělý s Kulturním pasem (zakoupen v Čechách v infocentru za 30 Kč) má vstupné poloviční. Moje děti mají nejraději Muzeum hygieny. A hřiště na Tanzenstraße nebo na Baluschekstraße.