Do Lesního baru kdykoliv v roce - diskuse

Soňa
    výšlap
    1.3.2020 12:22
    Vytáhla jsem do lesního baru maminku (72let), byla neskutečně překvapená , že něco takového vůbec je v blízkosti jejího bydliště :-)
    Věra a Radomír Sladčíkovi
    Těrlicko
    11.10.2009 18:16
    Smekáme klobouk před vírou zakladatele v lidskou poctivost. Nevíme jak vypadá invntůra, ale turisté jsou poctiví. Příroda v okolí je nádherná v každé roční době.
    Mirek Motl
    LESNÍ BAR
    26.7.2009 9:30
    Při letošní dovolené,jsme s manželkou Lesní Bar navštívili a moc se nám tam líbilo.V srpnu se chceme do Jeseníků vrátit a rozhodně jeden den věnujeme návštěvě této neobvyklé ale o to zajimavé lokalitě. Motlovi Prachovice
  • RE> RE> zajimavé
    3.6.2009 10:59
    Pravda, pán, který Lesní bar založil, se musel "obrnět" proti nepoctivcům. Ale zase na druhou stranu existují poctivci, kteří třeba u sebe nemají drobné, a tak nemohou zaplatit, ale potažmo se na místo vrátí a nechají peněz víc, nebo je posílají na číslo účtu, případně je nechávají v jesenických hospodách, kde jim rozmění... Takže to trochu kompenzuje mínění o lidské povaze. :o)
    Igor
    RE> zajimavé
    6.4.2009 17:09
    Snad je samozřejmé,že bych do kasičky hodil..,jinak je to zneuctěná toho místa.Ale ten kdo to založil musí bejt otrlej.. Jinak krajina je kolem super.. Zdraví Hanusovice
    Robin
    zajimavé
    6.4.2009 17:06
    zajímavej nápad..ale zároven zkoušení poctivosti lidské!!