Divokým dolem - diskuse

• 2.5.2014 9:37
    Jesenická lahůdka
  • 11.10.2013 9:57
    V případě, že půjčovny kol, koloběžek, in-linů a podobných vymožeností budou všude samozřejmostí, uvedených problémů ubyde. Ale zase se přehltí hory a každý druhý strom bude sloužit jako stojan k uzamčení přibližovadla. A vyber si. Asi tomu necháme volný průběh. V každém případě je cesta Divokým dolem krásná a i já si tu - již co by hošík nezralý - několikrát hrdě vykračoval. Tenkrát ještě s lidmi, kteří už tu dávno nejsou ...
  • Přibližovadlo
    11.10.2013 9:22
    Když se vyrojily ty nové vynálezy (koloběžky, inlajny) tak jsem si říkal, že ty by se tady uplatnily. To by ovšem znamenalo v batohu tahat nějaký objemný předmět (skládací koloběžku, nebo ty brusle). Spíš mě napadlo, že je svým způsobem škoda, že sem nezajede nějaká autobusová linka, jedna ráno, druhá odpoledne, stačilo by jen mimo zimu tak někde ke křižovatce pod dolní nádrží, to by se hned nějaké 4km ušetřily.
  • 11.10.2013 9:09
    Moc pěkné. Taky bych si to rád někdy prošel - když jsem před léty šlapal celým údolím na zastávku k mostu pod Červenohorským sedlem, skály nad Divokým dolem jsem si velice zálibně prohlížel a plánoval tu trasu. Zatím mi to bohužel nevyšlo, ale aspoň se má člověk v budoucnu na co těšit. Bez dvoukolového "přibližovadla" to ale bude asi trochu složitější ...