Budeč - rotunda sv. Petra a Pavla - diskuse

• 4.1.2022 19:10
    Děkuji za informaci Honza
  • 26.10.2021 22:58
    Na fotce "Asi bývalý cukrovar" je bývalá továrna na piana Dalibor.
  • 3.6.2013 14:04

To je doopravdy krásná rotunda a i ta místa, kudy jsi prošel vypadají zajímavě, i když ti počasí moc nepřálo. Nejvíc mě ale zaujali ty koleje, které podle snímku vůbec nikam nevedou. Soudím to podle té meze, která jim stojí v cestě.

• 2.6.2013 13:53

Moc hezky jsi to Jendo napsal a vyfotil. Celou neděli jsem si říkal , jestli jsi nakonec vyrazil. Myslím , žes udělal dobře. V úterý to proberem při arbajtu.

• 2.6.2013 6:40

Souhlasím s Frantou. Na tomto zajímavém místě jsem - tuším - jednou kdysi dávno byl, ale interiér této rotundy jsem neviděl určitě. Dobrý tip na výlet, zvláště když funguje čekárna na nádraží (to už u nás mimo města v podstatě neexistuje) ...

• 1.6.2013 18:11

Moc hezky napsané i pěkné fotečky.Taky by se mě tam líbilo procházet. Sice v tom dešti je to horší, ale už jsem takhle šla Děčínem zase pod deštníkem a fotila a vůbec mě to nevadilo.Když člověk vidí zajímavé věci, tak ani nevnímá co se děje okolo něj.

• Re:
    1.6.2013 18:10

Nerozpustil jsem se a když jsme Františku byli v porodnici asi nám namíchali stejnou krevní skupinu.  Honza

• 1.6.2013 17:01

Obzvlášť musím pochválit skvělou fotografii nazvanou Průhled. Tak to vidíš - fotit se dá i v dešti - a jak to vypadá, tak si se Ty ani foťák nerozpustili ...