Bradlo severní stěnou - diskuse

20.2.2014 18:14
    On to nikdo nestopoval a i kdyby - musím holky napráskat, že neskládaly zcela podle pravidel....
  • 19.2.2014 19:20
    Výlety na Bradlo bývaly vždy povedenou taškařicí. Scházeli se tu i horolezci nebo různé prapodivné levicové strany. Jenom je škoda, že autor pro statistický úřad nezmínil údaj o čase, ve kterém Marťa a spol. složily Bradlíkovu hlavu (třeba ve srovnání s Milanovou keškou).
    16.2.2014 18:54
    To jo, výlet byl fajn, ačkoliv vyhlídky byly takové zastřené a kupodivu u nás na severu Moravy zase nebylo takové teplo, jaké měli třeba v jižních Čechách.
  • 16.2.2014 18:43
    Nic se neděje, šak já su tak chytrý jenom proto, že jsem předtím nakoukl do knihy o skalách od geologa J. Vítka. Hlavně že se vám výlet i navzdory podivnému počasí vydařil ke spokojenosti a byla sranda...
    16.2.2014 15:22
    To máš asi pravdu, ale víš jak to je, když je velká parta, řeší se věšinou jiné otázky než geologická struktura, příště se raději podívám do geologické mapy.
  • 16.2.2014 8:45
    Pěkný článek, ke kterému mám jen jedinou výhradu - na Bradle a ani na Třech kamenech jsem si žádné fylitové ruly nevšiml. Dokonce i odborníci jsou toho názoru, že jsou tyto skály tvořeny slepencem a kvarcitem...

Zpět na příspěvek Bradlo severní stěnou