Beskydy na víkend - diskuse

Eva
    Zimní pohádka
    21.2.2010 16:26
    Jednoznačně souhlasím s Marcelou! Také jsem měla možnost poznat pohostinnost Bečva Villa Resortu. Luxusně vybavené dřevěné domy s jedinečnou severskou atmosférou poskytnou obzvlášť teď v zimě útulné útočiště před mrazivými poryvy větru na Pustevnách. Nádherná architektura Jurkoviče a malebné interiéry zdobené Mikolášem Alšem stojí jistě za vidění, stejně jako skanzen v Rožnově pod Radhoštěm. Bečva Villa Resort je jedinečným výchozám bodem pro návštěvu všech skvostů Beskyd. Navíc je to luxus za velmi příznivou cenu. Ocenili jsme hlavně po večerech možnost sledovat Olympijské výkony našich sportovců na plazmové obrazocve přímo v útulném a moderním bungalovu. V létě pojedu zase!
  • turista
    marcela
    sauna
    21.2.2010 16:02
    Taky jsme měli možnost strávit víkend v bungalovu ve Villaresortu Horní Bečva. Počasí nám moc nepřálo o to víc jsme ocenili možnost rozmrznutí v sauně, která je zde hostům k dispozici. Moc doporučujeme, je to pohodlné, příjemné ubytování a personál Vám ochotně poradí spoje do okolí.

Zpět na příspěvek Beskydy na víkend