Vyberte, co Vás zajímá v oblasti Senec

Aquapark Senec

Tipy na výlet Rodina s dětmi Celodenní výlet

Fotografie (18)  • Foto: evuska

Senec se nachází na jihozápadě Slovenska v Podunajské nížině 27 km od rakouských hranic (hraniční přechod Kittsee) a 28 km od maďarských hranic (hraniční přechod Rajka). Město leží 25 km severovýchodně od Bratislavy.

Trasa 1:

Brno - Břeclav po silnici E65

Břeclav - Lanžhot - Kúty po silnici 425

Kúty - Malacky po silnici 2

Malacky - Pernek - Pezinok - Senec po silnici 503: Pernek - Pezinok přejezd přes Malé Karpaty

délka trasy: 145 km

čas: 2 hod 10 min

bez slovenské dálniční známky

Foto: evuska

Na zpáteční cestě jsme se vydali po trase Senec - Pezinok (503), Pezinok-Modra-Častá (502) a navštívili jsme zámek Červený kameň, který je otevřený i v zimní sezóně. Po silnici 502 jsme pokračovali do Trstína, odtud po silnici 51 po trase Senice - Holíč - Hodonín, Hodonín - Brno po silnici 480.

Dnes je Senec vyhledávaným turistickým cílem a to převážně v létě. Nachází se zde rekreační areál Slunečná jezera. Ročně navštíví Senec 1 milión turistů. Nedaleko Slunečných jezer je aquapark a wellnes centrum.

V aquaparku můžete využít 6 různých bazénů, v létě až 11, s teplotou vody 28-38 °C. Nechybí ani skluzavky, tobogán, vodní déšť, trysky, protipoudy a mnoho dalších atrakcí. Aquapark je propojen s wellnes centrem, kde je několik druhů saun: aromasauna, solná sauna, turecká sauna, suchá sauna, infrasauna, Kneippova koupel, několi vířivek a relaxační masážní křeslo. Wellnes centrum nabízí také masáže.

Přímo v areálu aquaparku se nachází restaurace a bar. Na zpáteční cestě jsme se zastavili na večeři v Hodoníně v restauraci Arkus.

Foto: evuska

Nejvíce se nám líbil moderní saunový komplex.

Vstupné:

Aquapark Senec</strong> mapa
mapa Aquapark Senec

Příspěvky v okolí Aquapark Senec

Rekreační oblast, kde se nacházejí Slnečná jazerá, kromě koupání možnost půjčení lodiček a dalšího sportovního nářadí. V samotném městě je tzv. Turecký dům, renesanční zámecký dvůr a gotický kostel.
Čataj - Kostol svätej Margity Obec Čataj sa nachádza v okrese Senec. V obci je neskoro barokový rímsko-katolícky kostol svätej Margity z roku 1721. Do dnešnej podoby bol kostol prestavaný v roku 1845. Obec Čata…
Překrásné a velmi kvalitně udělané 18-ti jamkové hřiště. Jamky jsou nádherně přehledné, členité a zasazené do přírody s mnoha vodními plochami a lesním porostem. Farewaye jsou tak kvalitní, že někde by měli rádi …
Krásné, ale velmi obtížné 18 ti jamkové hřiště. Je z velké části umístěno v zámeckém parku a impozantní jamkou č. 7 se přechází do roviny za řekou. Jamky jsou zajímavě modelovány a i farewaye jsou jsou zvlněné. Zázemí je na velmi slušné úrovni. Zaznamenaná trasa tohoto hřiště je zde: Black river Bernolakovo
Obec Viničné leží asi 2,5 km jihovýchodním směrem od Pezinoku, 2 km severovýchodně od Slovenského Grobu. První písemná zmínka pochází z roku 1425. Nesla jméno Swaynspoh a patřila panství Pezinok. V obci renesanční kostel svatého Filipa a Jakuba mladšího, apoštola. Postaven roku 1662, úprav se dočkal v letech 1727 a 1950. Klasic…
Modra - mesto leží na južných svahoch Malých Karpát. - prvé stopy osídlenia okolia Modry siahajú do 3. tisícročia pred n.l. Trvalé osídlenie z 9. storočia potvrdzujú zachovalé valy Hradiska na Zámčisku v Modre Harmónii. - prvé písomné zmienky pochádzajú z 12. a 13, storočia - roku 1361 boli Modrej udelené privilégiá poddaného kráľovského mesta, r.1569 získala Modrá ďalšie…
Jedná se o jeden z největších a nejzachovalejších hradů Slovenska, je dokonce národní kulturní památkou. Hrad, o kterém je známá první písemná zmínka v letopisech z roku 1240 se nachází n…
Trnavský jarmok sa každoročne koná v polovici septembra, pravdepodobne je spojený so sviatkom Sedembolestnej panny Márie, patrónky Slovenska. Bol to jarmok ako má byť. Najväčšia pozornosť sa sústredila na ukážky …
Bratislava je hlavním městem Slovenské republiky. Tato metropole na jihozápadě země, přesněji na západním Slovensku, se rozkládá na obou březích řeky Dunaje, druhé největší evropské řeky, na úpatí…
Michalská brána na Starém Městě je posledním pozůstatkem bratislavského Městského opevnění. To mimo hradeb tvořily čtyři brány. Byla postavena ve 14. století a jméno získala podle blízkého předměstí a kostela svat…
Nejznámější bratislavský most nese jméno Slovenského národního povstání. Ačkoliv v letech 1993-2012 (do 28.8.) nesl jednoduchý název Nový most, po politicko-historických peripetiích mu by…
Naše cesta začíná na dálnici D2 u Břeclavi, odtud směřujeme k hraničnímu přechodu ČR - SR a stále pokračujeme po dálnici, dokud nedojedeme do Bratislavy. Na dálnici přejedeme přes řeku Dunaj a za řekou odbočíme na…
Hrad ležící na nejjižnějším výběžku Malych Karpat, svažující se až k Dunaji, kde byl původně prastarý brod na cestě do Podunajské nížiny. Hradní kopec sehrál významnou roli jako slovanské hradiště v období Velké…
Nový most, od roku 1972 do počátku 90. let 20. století most Slovenského národného povstanie, je moderní most přes řeku Dunaj. Vystavěn byl v letech 1967 až 1972. I přes původní nevoli občanů (zapříčiněnou zbouráním velké části podhradí) se brzy stal jednou z dominant a charakteristických symbolů města Bratislavy.Jednopylónový zavěšený ocelový most má celkovou délku 430,8 metru. Na vrcholu téměř 85 metrového pylónu se nacház…
Město Galanta leží v jihozápadní části Slovenska, asi 20 km jihovýchodně od Trnavy, 28 km jihozápadně od Nitry a 23 km jižně až jihovýchodně od Dunajské Stredy. První písemná zmínka pochází z roku 1237. Součástí města jsou i dříve samostatné obce Hody, Nebojsa a Javorinka.Římskokatolický kostel svatého Štefana kráľa byl postaven…
VD Gabčíkovo je největší přehrada na Slovensku.Leží cca 42 Km od Bratislavy.Byla dostavěna roku 1992. Vodní elektrárna je vybavena osmi turbíny typu ,,Kaplan" o výkonu 720 MW. VD má…
Hrad se nachází jihozápadním cípu Malých Karpat. Dominantním vrcholem je Děvínská Kobyla. Pod Děvínským hradem začíná červená turistická značka vedoucí až na Duklianský průsmyk. Z městské části Děvínské Nové vsi…
Tato národní přírodní památka se nachází ve Smolenickém krase v Malých Karpatech nedaleko obce Smolenice. Byla objevená v roce 1929 a pro veřejnost je otevřená od roku 1935. V současné době je zpřístupněno 410 m…
Zámek - původně středověký hrad, zmíněný roku 1256. Do konce 14.století patřil hrabatům ze Sv. Jura, pak Stiborovi ze Stiboric, v poslední době Pálffyům. Ze Starého hradu se zachovala jen část obvodových zdí venko…
Dunaj, druhá největší evropská řeka, pramení v Černém lese (Schwarzwaldu) a po 2857 km dlouhé trase přes 10 evropských států vtéká do Černého moře na území Rumunska.. Povodí Dunaje zabírá plochu 817 000 km2, co…
Nejvýznamnější lázeňské město na Slovensku (pohybové a nervové poruchy). Základem léčby je sádrovo siřičitá voda a léčivé siřičité Bahno. Zajímavé objekty: zřícenina bývalého johanitského kláštera z 13. Století, ko…
Na nejvyšším kopci Myjavské pahorkatiny, v blízkosti obce Brezová pod Bradlem se nachází monumentální mohyla generala M.R. Štefánika, významného politika, člena Masarykovy vlády a prv…
Soutoků řek je u nás mnoho, ale pouze jeden se může pyšnit tím, že je i nejjižnějším bodem Moravy. Je to soutok dvou největších moravských řek Moravy a Dyje. Zároveň vytváří i Trojmezí, neboť se zde stýká Česká re…
na hrad Čachtice to z naší republiky nemáme zase až tak daleko... hrad se nachází asi jen necelých 30km od hranic. Z Hodonína je to autem necelých 70km, v obci Čachtice je možné bezproblé…
Zřícenina hradu Čachtice se nachází západně od města Nové Mesto nad Váhom, asi 45 minut pěšky od centra obce Čachtice po značené turistické trase. Do samotného města se můžete dostat buď autem po silnici č.504…
V oblasti soutoku řek Moravy a Dyje se pod známým zámečkem Pohansko rozkládají rozlehlé nivní louky s rozptýlenými solitery statných starých dubů, v jejichž vrcholcích co chvíli můžeme s…