kozusek

Počet přečtení příspěvků: 293 945

Příspěvky uživatele kozusek

Počet příspěvků: 22

Pilsko (1557 m.n.m.) - II. nejvyšší hora Beskyd.
Již dlouho jsem uvažoval nad návštěvou II. nejvyšší hory Beskyd – Pilskem (1557 m.n.m.). K tomuto rozhodnutí vedla i skutečnost, že tato hora není od Ostravy, kde žiju až tak vzdálená. Skutečnost návštěvy ani nemo…
Autobusem přijíždíme do města „Zakopane“. Město opět nezklamalo, jelikož všude jsou uzávěry komunikací z důvodu rekonstrukcí vozovek. Bohužel však bez označení objížděk. Po delší době nal…
  Je neděle 9.8.2009 a my se scházíme na stanoveném místě, abychom tentokrát vyrazili knašim sousedům na Slovensko. Konkrétně se naším cílem stala dosud nepoznaná „Velká Fatra". Sraz má…
  Dunajská stezka 2009 východní část aneb na kole podél Dunaje Budapešť - Bratislava - Břeclav 30.6. - 6.7. 2009   Základní údaje:   Počáteční místo: Budapešť Konečné místo: …
MONTE CINTO - 2706 M.N.M. Osmý den strávený na ostrově Korsika nás v rámci itineráře zájezdu cestovní kanceláře ALPINA (www.alpina.cz) čekal výstup na nejvyšší horu již zmiňovaného ostrova - Monte Cinto (2706 m.n.…
BABIA HORA - 1722 M.N.M. Již před Vánocemi jsme se domluvili, že bychom mohli mezi svátky podniknout ryze zimní výstup. Beskydy známe dokonale, Jeseníky začínají být hodně komerční, vyhrává zahraniční návštěva. Vý…
Cyklotrasa v Rakousku Pátý den: 7.7.2004 Popis trasy: Slavonice - Karlstein an der Thaya - Raabs an der Thaya - Bítov Základní cyklistické údaje: Čas výjezdu Čas dojezdu Čas jízdy AVS Km/den Km/celkem 8:40 18:30 …
Česko-rakouské příhraničí 2004 aneb na kole od Mikulova až po Český Krumlov 2.7.- 9.7.2004 Základní údaje: (cyklostezka na straně České republiky, podle cykloprůvodce - SHOCART) Počáteční místo: Mikulov Konečné …
Ukrajina - Zakarpatská Rus 2007 aneb na kole na Ukrajině od Užgorodu až po NP Siněvir 28.7.- 3.8.2007II.část Základní údaje: Počáteční místo: Michalovce Konečné místo: Košice Délka: 501,45 kmDoporučená mapa: Z…
 Ukrajina - Zakarpatská Rus 2007aneb na kole na Ukrajině od Užgorodu až po NP Siněvir28.7.- 3.8.2007I.částZákladní údaje: Počáteční místo: MichalovceKonečné místo: KošiceDélka: 501,45 kmDoporučená mapa: Zakarpatsk…
  GROSSVENEDIGER - 3666 m.n.m. Na přelomu měsíce července a srpna jsem měl možnost se zúčastnit pokusu o výstup na IV. nejvyšší horu Rakouska – GROSSVENEDIGER (3666 m.n.m.). Grossvenediger se nachází v pohoří „V…
Triglav, nejvyšší vrchol Julských Alp. Svou výškou ničím vyjímečný, výstupem však rozhodně ano…. 15.9.2006 cca v sedm ráno přejíždíme hranice Rakouska, vjíždíme do Slovinska. Hned za hranicemi nás čeká výběr „mý…
pátek 7.7. Po přenocování na Manfredově zahradě jsme opět dostali snídani, tentokrát zde kromě pečiva bylo i müsli s jogurtem. Po snídani jsme vyrazili do města kvůli koupi lístků na loď. Manfred nám totiž ráno…
Datum v kalendáři ukazuje 16.8.2006. Autobus nám přistavuje za obcí „LAHN“. Tato obec se stává naších výchozím bodem k tíženému cíli zvanému „Dachstein“. Naším dnešním cílem je však horská chata „Simony Hütte – …
GROSSGLOCKNER - 3789 m.n.m. Můj vysněný sen, o kterém jsem mluvil cca půl roku, a na který jsem se psychicky i fyzicky připravoval se konečně splnil! Po dlouhém přemýšlení jsem se přihlásil do jedné nejmenova…
Velký Kriváň (1708,7m.n.m.)
Malá Fatra, pohoří, které zná snad každý z nás. Krásná příroda, hřebenová trasa vedoucí přes všechny vrcholy Malé Fatry končící skalistými Rozsutci, které dávají Malé Fatře své kouzlo. My se rozhodli navštívit nej…
Moravská stezka 2003, aneb na kole od polských po rakouské hranice Základní údaje: Počáteční místo: Glucholazy (PL) Konečné místo: Hraniční přechod Poštorná/Reinthal Délka: 310,2Km (podle cy…
Datum v kalendáři ukazuje 16.8.2003, naším dalším místem určeným pr…
Po předem stanoveném termínu jsme se rozhodli navštívit Západní Tatry (Roháče), konkrétně druhý nejvyšší vrchol jménem „BYSTRÁ 2248,4 m.n.m.“. Datuje se sedmnáctý den měsíce srpna roku 2002. po předešlé noci v Podbanském, která kupodivu proběhla v pořádku, bez návštěvy „cizího“ návštěvníka..:o), se probouzíme do krásného jasného dne. Vstáváme brzy kolem 6 hodiny, abychom stačili sbalit stan, ostatní věci a zají…
Je 14.9.2002 a naše oddíly „Bludný kruh“ a „Průzkumník“ se vydávají na společnou jednodenní výpravu na Slovensko, konkrétně zdolat dva skalisté vrcholy Malý Rozsutec (1343m.n.m.) a Velký Rozsutec (1610mn.m.). Sraz jsme měli už ve 4:30h, to proto, že Ostrava je přece jen od Malé Fatry nějaký ten kilometr, je nutno také podotknout, že jsme si objednali autobus, který nás měl na intrikované místo přepravit. Nástup do…

zpět na profil uživatele kozusek