neratovak

Příspěvky uživatele neratovak

Počet příspěvků: 9

Toulky Novohradskými horami
Krásu a zajímavosti Novohradských hor jsme se rozhodli poznávat při naší 5-ti denní výpravě do tohoto, kdysi pro nás ne tak snadno dostupného pohoří. Ubytovali jsme se v Horní Stropnici a jelikož jsme zde byli v létě, zvolili jsme ubytování nejjednoduší. Náš stan jsme postavili v místní autokempu Plovárna, který je se svým volně přístupným bazénem chloubou této obce.S poznávání…
Pro náš čtyřdenní pobyt pod Orlickými horami jsme si vybrali město Žamberk, odkud jsme vyráželi za krásami a zajímavostmi blízkého i vzdálenějšího okolí.Přijíždíme sem ve čtvrtek odpoledne a ubytováváme se v penzionu, který je součástí autokempu Pod Černým lesem. Čtvrteční odpoledne a podvečer pak trávíme prohlídkou města. Město Žamberk bylo založeno v údolí Divoké Orlice němec…
Nové Město na Moravě je díky své poloze na okraji Žďárských vrchů poblíž zemské hranice Čech a Moravy celoročně vyhledávaným turistickým místem. My jsme sem zamířili v zimním období a to nejenom za lyžováním, ale i z důvodu prohlédnout si město samotné a zajímavá místa v jeho okolí. Naše poznávání tohoto kraje začalo již cestou do místa našeho přechodného pobytu.První zastávkou…
Prodloužený víkend, při kterém jsme chtěli poznat především bývalé hlavní město československého Slezska Opavu a jeho okolí.S poznáváním této historické země jsme začali již po cestě na její jižní hranici ve městě Fulnek. Město, které na počátku své existence patřilo k Opavskému knížectví je asi nejvíce spojováno se jménem Jana Ámose Komenského, který…
Když jsem v roce 1990 končil v Chebu základní vojenskou službu, ani jsem netušil, že se sem budu vždy v několikaletých intervalech tak rád vracet. Snad nostalgie a vzpomínky na mládí, ale i spousta přírodních zají…
Na prodloužený víkend jsme vyrazili do míst, odkud už to víc na sever v ČR nejde, do Šluknovského výběžku.Při cestě na místo našeho víkendového pobytu, tj. do města Dolní Poustevna, jsme projeli nejsevernějším měs…
Vyloženě oddychový jarní víkend jsme se letos rozhodli strávit v Horažďovicích.Do města v podhůří Šumavy vyrážíme již v pátek dopoledne a cestou navštěvujeme i jedno zajímavé místo na trase, obec Kadov. V Kadově s…
Začátek prázdnin, dovolená a celkem příznivá předpověď počasí. Ideální kombinace pro to naložit stan, rodinu a vyrazit poznávat místa v naší republice, kde jsme doposud nebyli. Pro letošní rok jsme jako destinaci …
Letošní letní dovolenou jsme prožili v krásném prostředí italských Dolomit. V zajetí alpských velikánů jsme strávili celý týden, navštívili jsme velice zajímavá místa a domů jsme se vraceli plni zážitků ze zajímav…

zpět na profil uživatele neratovak