Drumer1965

Jaroslav Šefl

Jsem zářný příklad toho,jak lze z orla udělat slepice :-D

Příspěvky sleduje: 5 turistů
Počet příspěvků: 112
Průměrná známka příspěvků: 1,00
Počet přečtení příspěvků: 328 370

Příspěvky uživatele Drumer1965

Počet příspěvků: 35

Hradiště Vrcovice
Letošní dovolenou v září jsme poprvé orientovali oproti zažitým tradicím do okolí Písku a nikoli Hluboké.Pronajatá chata v chatové oblasti Kavkovna spadající pod obec Vojníkov.Otava vzdálená doslova pár kroků od chaty dávala sice prostor pro procházky nicméně chce to nějaký cíl.Brouzdáním po turistických mapách narážím na hradiště u Vrcovic.Konzultaca s navigací prozrazuje přibližnou vzdálenost na tři kilometry od chaty,takže dopolední program je vyřešen.Teoreticky ještě nastuduji že hradiště pochází ze starší doby bronzové a nálezy odpovídají únětické kultuře.Jdeme po zelené TZ …
Zoopark Na Hrádečku byla naše v pořadí čtvrtá jihočeská ZOO kterou jsme navštívili.Narazil jsem na ni úplnou náhodou,když jsem podrobně p…
Na přírodní rezervaci Borkovická blata jsem náhodou narazil při procházení turistické mapy jihočeského kraje a ihned mně zaujala.Rezervac…
Veselí nad Lužnicí je příjemné a pohodové městečko v okrese Tábor jehož největší turistickou atrakcí jsou pískovny.Již několik let zpětně…
Zavzpomínám v tomto příspěvku na loňský rok a pobyt v Nové Peci, kdy akce byly směřovány okolí.Jedním z bodů programu bylo zapůjčení kol a vyjížďka ke konkrétnímu místu.P…
V tomto příspěvku Vám přiblížím náš dosud jednoznačně nejlepší výlet na Šumavě.Z myšlenkou přejít šumavské vrcholy Třístoličníku, Trojmezné a Plechého jsem se zaobíral  j…
Příjezd do Příběnic od obce Malšice s trochou nadsázky připomíná zlý sen.Uzoučká silnice,na které je problém vyhnout se kolu a proti nám kombajn. Couváme až někam kamsi k…
Vstupme do poloviny 17.století,doby,kdy se Evropa vzpamatovává že třicetileté válkyNa hřebenu mezi Medvědí horou a Vyklestilkou se usídlila tlupa cikánů a lidí pohybující…
Při hledání zajímavých míst v okolí Nových Hradů jsem naprostou náhodou narazil na unikátní technickou,plně funkční památku Buškův hamr.Ihned jsem hamr zařadil na program…
V nadcházejících dnech,kdy teploty klesají k bodu mrazu a začínající sněžení avizuje blížící se zimu se vypravíme na prosluněnou Krétu...Výlet je už staršího data,nicméně čas tomuto místu neubírá na své atraktivno…
V tomto příspěvku zavzpomínám na jeden krásný výlet ze šumavské části dovolené na vycházku stezkou Povydří.Stezka Povydří je považována za jednu z nejkrásnějších stezek na Šumavě.Nejkrásnější a nejnavštěvovanější.…
V dnešním výletu se vydáme k jezeru Lipno do obce Lipno a navštívíme první stezku tohoto druhu v Čechách.Do Lipna přijíždíme od Frymburka a hned první kruhový objezd nás navádí k parkovišti u nástupní stanice lano…
Návštěvě města Tábora jsem věnoval příspěvek Procházka městem Tábor.Nyní bych se chtěl věnovat jednomu konkrétnímu místu,které jsem v předešlém příspěvku pouze zmínil.Místo které Vám dnes přiblížím však nemá žádnou vazbu k městu ani jeho his…
Program našich dovolených je každoročně dlouze a pečlivě vybírán,aby vyhovoval beze zbytku třem chlapům jedné krve.Zpravidla s tím začínám pár dní po návratu z dovolené z jediného důvodu-abych se nezbláznil z toho…
S trochou nostalgie zavzpomínám v tomto příspěvku na poslední den loňské dovolené.Poslední,nicméně jasný top celých deseti dnů.Dovolenou trávíme na Hluboké nad Vltavou a vloni si s námi počasí poprvé za ty roky co…
Dnes navštívíme čtvrtý největší park miniatur v Evropě-park Boheminium v Mariánských Lázních.Pokud pojedeme z centra Mariánských Lázní,postačí když budeme sledovat místní ukazatele k hotelu Krakonoš,neboť park se …
Šumavskou část dovolené před dvěma roky jsme trávili v Horní Plané a program byl tudíž směřován okolí.V plánu byl i kratší výlet za hranice.Po konzultaci s majiteli penzionu kde jsme byli ubytováni bylo nakonec ur…
V dnešním příspěvku zavzpomínám na jednu z nejlepších akcí předloňské dovolené a sice na vycházku z Jeleních vrchů a zpět.Že projdeme Medvědí stezku jsme už měli naplánováno déle.Přestože možností kam vyrazit z Je…
Vydáme se na horu jejíž mohutný vrchol v teplické části Krušných hor se vypíná nad městem Osek-na Stropník (výška 858m.n.m.).Způsobů jak vystoupat na Stropník máme několik.Pro opravdu zdatné turisty se nabízí vari…
Obec Choustník nalezneme v okrese Tábor v blízkosti Plané nad Lužnicí.Při příjezdu do obce Choustník nás místní ukazatel dovede k parkovišti odkud budeme procházkou vyrážet k hradu.Z parkoviště k hradu nás čeká zh…
Vydáme se v tomto příspěvku na Chalupskou slať, která je dle mého názoru nejkrásnější a velmi dobře dostupná. Cestou z Kvildy na Borovou Ladu, kousek za obcí Františkov narazíme na parkoviště označené jako Chalups…
Vypravíme se k nejmenšímu šumavskému ledovcovému jezeru,k jezeru Laka.Tento výlet se pro nás nese v trochu nostalgické náladě,protože je poslední akcí naší vícenež čtrnácti denní dovolené.Původní plán posledního d…
Několikrát jsem ve svých článcích zmiňoval svou citovou vazbu k jihočeskému kraji,zejména pak k Hluboké nad Vltavou kde již několik posobějdoucích let trávím se svými syny dovolenou.Nyní Vám přiblížím cestu k turi…
Tábor,město husitů asi není potřeba dalekosáhle představovat.Sám jsem v Táboře strávil druhý rok vojenské služby před třiceti lety.V té době byl Tábor sice husitským,ale hlavně vojenským městem kde sídlilo krom ve…
Pokud v rámci svých výletů budete potřebovat pokrýt zhruba dvě hodiny času,mám pro Vás tip na doplňkovou akci.Park exotických zvířat Dvorec.My jsme tuto soukromou ZOO navštívili odpoledne po výletu v Terčině údolí…
V dnešním příspěvku zavzpomínám na loňskou dovolenou a výlet na zříceninu Dívčí kámen ležící na trase naučné stezky Třísov-Holubov.Naše cesta začíná jak jinak než na parkovišti v Třísově hned za železničním přejez…
Pokud navštíme Prášily,jdeme většinou na Prášilské jezero,nebo se vydáme túrou na jezero Laka.Ale Prášily nejsou jen jezera.Výšlap na Prášilské jezero nezabere tolik času a byla by škoda z Prášil odjet a nenavštív…
Při stavbě programu letošní dovolené jsem řešil návštěvu zpřístupněných šumavských slatí.S ohledem k faktu,že dovolené trávíme ve složení-táta+dva synové(27 a18) a říkáme jim „pánské jízdy“, není s prosazením prog…
Navštívíme ZOO Ohrada v Hluboké nad Vltavou.ZOO se nachází v těsné blízkosti Hluboké ve směru na České Budějovice na břehu Munického rybníka.Poprvé jsem ZOO Ohrada navštívil před 45ti lety a mám na ni z té doby je…
Navštívíme rodné místo Jana Žižky s naučnou stezkou a muzeem husitství.Místo,které navštívíme neleží v Trocnově jak by se dalo předpokládat,nýbrž v jeho blízkosti kam nás ukazatele spolehlivě dovedou.Nenáročná při…