ivca11

Příspěvky uživatele ivca11

Počet příspěvků: 12

Na kole magickým Slavkovským lesem
Dnešní cyklovýlet začínáme v Sokolově a čeká nás okruh přes Dominovu skalku, po NS Mnichovo Hadce, Tři křížky, Prameny, Mýtský rybník a další přírodní krásy mag…
Naše cesta začíná v Kamenickém Šenově na náměstí. V cukrárně se posílíme na cestu a kolem kašny dále pokračujeme po zelené turistické značce, která nás dovede k…
Tropický začátek července jsme strávili na kole. Sobotní den viz https://www.turistika.cz/cestopisy/cyklovikend-v-tropech jsme docílili 104 km a na neděli se…
Dnešní léto jsme i přes nezvyklé tropy strávili v sedle kola. První červencový víkend, prodloužený o pondělní svátek, se na teploměru objevilo až 34°C.…
V červnu 2013 jsem se rozhodla navštívit kamarádku v Pardubicích. Jelikož sdílíme společné koníčky - cyklistiku a památky, pojaly jsme náš víkend cyklisticky. Naplánovala jsem trasu se zastávkami, co všechno bych chtěla vidět. Samozřejmě se z plánu i trochu odbočilo, protože tento kraj nabízel nesmírné množství zajímavostí. V sobotu ráno jsem využila služeb ČD Bike a…
Naše nedělní trasa začala v Koutě na Šumavě, v malebné obci vzdálené několik málo km od Domažlic. Vyjíždíme směr Klatovy, naštěstí silnice není v neděli příliš frekventovaná. Před obcí Loučim odbočíme na Pocinovic…
V jeden horký letní den jsme vyjeli z malebné obce Kout na Šumavě směr sever. Několik desítek metrů jsme museli jet po frekventované silnici vedoucí z Domažlic do Klatov, ale brzy jsme odbočili směr Zahořany. Proj…
   Jeden z našich dní na cyklodovolené v Českomoravské vrchovině zahrnoval 3 atraktivní města uvedená v titulku. Z Českého Rudolce se vydáváme po asfaltce na východ směr Lidéřovice. Za Lidéřovicemi odbočujeme směr…
Naše cesta začala v Českém Rudolci, obci vzdálené 9 km od Dačic. V Českém Rudolci projíždíme kolem ruiny zámku Malá Hluboká a přemýšlím, jak by asi vypadal pohádkově, kdyby se jej někdo ujal a zrekonstruoval... Z obce vyjíždíme po asfaltce a stoupáme do Lidéřovic. Zde míjíme kostel, projíždíme přes náves s nádrží a za vsí odbočíme směrem Peč. Zde je asfaltový úsek, po kterém se jede skoro samo. Potkáváme smírčí kříže a v Pe…
Pro letošní cyklodovolenou bylo zvoleno Jindřichohradecko. Jeden den jsme se vydali na Landštej, do Jindřichova Hradce a k rybníku Zvůle. Z Českého Rudolce se vydáváme po cyklostezce č. 1241 (dále č. 1004) do obc…
Z Dobřívi se tentokrát na kolech vydáme přes VVP Jince do Březnice. Naše cesta začíná po cyklotrase č. 2251 a po krásných cestách v Brdech směřujeme k Padrťským rybníkům. Tyto rybníky byly založeny v 18. století p…
Každé léto - jak to vyjde - se vydáváme s tátou a s našimi životapotřebnými koly na týdenní cyklodovolenou. Vybrala jsem jeden den z takovéto dovolené roku 2008.Naše cesta začíná v Dobřívě u Rokycan. Počasí vypadá…