pekoska

Příspěvky uživatele pekoska

Počet příspěvků: 60

Výlet z Mnichovic do Říčan - Naučná stezka Krásné vyhlídky
Slunečno a 14 °C, takový byl únorový výlet. Cestujeme vlakem z Hlavního nádraží-Říčan směr Mnichovice. Odtud se vydáváme s kopečka na náměstí do Mnichovic, kde …
Po loňském silvestrovském výstupu na Říp, jsme se rozhodli vystoupat na další horu, na Milešovku. Impulsem pro naše rozhodnutí byly Kláňovy články a nadšení z existence této hory   Získali jsme od něj pár informac…
Mělník a jeho podzemí
Soutěž 2 body
Vyrážíme do Polabí, nakoupit čerstvou zeleninu, copy cibule a okurky na zavařování. A abychom sem nejeli "jen tak", rozhodli jsme se, že se zastavíme v Mělníku na malý výlet. Jedeme autem, které necháváme na parko…
Další vodácké putování přesuneme ja jih Čech a vrhneme se na splutí části Vltavy. Vyplouváme z Vyššího Brodu, kam jsme dojely z Prahy autem. Lodě si půjčujeme v půjčovně INGE. Je to osvědčená půjčovna, která má sv…
Blíží se další podzimní hrnčířské trhy. Trhy v Berouně se konají 2x do roka a letošní podzimní vycházejí na 8.a 9.9.2012  . Tak neváhejte a pojeďte Do Berouna pro hrneček . Do Berouna je …
Tentokrát vás zvu na víkendový výlet na sever Čech projít se Českým Švýcarskem. Půjdeme za vyhlídkami, skalními útvary, pozůstatky hradu a v neposlední řadě za nádherným koutem naší zemičky.  Jedeme autem přes Pra…
Šumava - tentokrát se vydáme se na prohlídku Hradu Velhartice a projdeme si naučnou stezku . Jedeme autem z Prahy přes Plzeň, Klatovy a odtud do Velhartic. Chceme se podívat na hrad a pak si projdeme naučnou stezk…
Jedeme na služební cestu Na Dlouhé stráně. Autem z Prahy přes Šumperk. No a když už sem jedeme, tak využíváme situace a domlouváme exkurzi v přečerpávací vodní elektrárně na Dlouhých stráních. Ráno jsme vyrazili d…
Cestou od Máchova Jezera jsme si udělali výlet do nedalekých Hradčan.  Jde o nejsevernější část Kumerského pohoří (to jsme slyšeli poprvé v životě) . Chceme se podívat na pískovcové útvary, které tu v okolí jsou. …
Tentokrát vyrážíme do Máchova kraje. Konkrétně chceme strávit víkend u Máchova Jezera. Meteorologové straší, že bude ošklivo, tak bereme hry. Co kdyby se jim to náhodou povedlo. Jedeme z Prahy autem přes Mladou Bo…
Tentokrát jsme si vymysleli výlet v Posázaví a plán je takový… Pojedeme ráno vlakem do Petrova u Prahy , kde se po zelené vyškrábeme na Třebsín. Zajdeme na Smetanovu vyhlídku a pak zpět po Posázavské stezce, přes …
Při dalších našich krkonošských- jizerských toulkách jsme si užili  trochu kultury, rozhledů i atmosféru horské chaty, když se venku nebe zlobí. Na radu maminky majitele penzionu paní Vlasy, jsme se kolem staré šk…
Další naše putování po Krkonoších zahájíme v Pasekách nad Jizerou. Sem jsme přijeli z Prahy -  Mladou Boleslav – Turnov – Paseky. Náš další výlet jsme zahájili v Rokytnici nad Jizerou, kam jsme se 3km nablížili au…
Opět se hlásím z Krkonoš. Máme naplánovaný prodloužený víkend na horách v sestavě dvanácti lidí. Před námi jsou svátky a víkend, tak máme smělé plány, kam se všude podíváme. Jedeme auty směr Rokytnice první zastáv…
Jedeme opět na výlet kolem Sázavy. Je krásný letní den a tak se chceme i vykoupat. Nastupujeme do vlaku směr Benešov u Prahy a vystupujeme ve stanici Čtyřkoly. Odtud pokračujeme k řece. Přecházíme koleje a pod sil…
A zase ta Sázava ! Beru pejska Berta a jedeme na výlet. Je docela hezky, takže se jdeme provětrat, nevím přesně ani kam, to si rozmyslím ve vlaku – jedeme směr Benešov. Mapu opět nemám, tak to bude zase cesta nasl…
Vyrážím k Sázavě. Podívat se na řeku z vyhlídek na jejím pravém břehu. Jedu se svým čtyřnohým kamarádem  Bertem  vlakem z nádraží Vršovice do stanice Petrov u Prahy. Našla jsem tuto vyhlídku někde na internetu, al…
Další náš výlet po Šumavě jsme na doporučení naplánovali na rozhlednu Sedlo. Jedeme autem ze Sušice, přes Záluží do Albrechtic. Tady odbočíme na cestu vedoucí k penzionu Pod Sedlem, kde necháme auto zaparkované. O…
Trochu jsme si prodloužili víkend a nasměrovali naše kročeje do šumavských hvozdů .  Jedeme na Špičácké sedlo, kde necháváme zaparkované auto . Máme v plánu navštívit ledovcová jezera. Celkem jich na je Šumavě osm…
Naším cílem je tentokrát  Bakov nad Jizerou. Jedeme z Prahy po R10 na Mladou Boleslav za MB odbočujeme na silnici č.267 na Bakov nad Jizerou. Za mostem v Bakově odbočíme doleva a přijíždíme do Podhradí, kde pohodl…
Jedeme vlakem z Hlavního nádraží do Černošic. Odtud plánujeme dojít na Karlštejn. Trasa je dlouhá cca 15km a je vhodná i pro rodiny s dětmi – při troše dobré vůle (sucho, bez bahna a sněhu ) a lepší fyzičce to je …
Cestou domů z Rokytnice jsme se rozhodly, že se ještě zastavíme někde, kde bude „něco zajímavého“. Autem jedeme směr Železný Brod . V plánu je buď Pantheon na Malé Skále, nebo Bozkovské…
Je velikonoční ráno,  vykukuje sluníčko a my se  rozhodli pro hurá akci. Obvoláváme pár lidí, kteří nezklamou a za hodinu máme sraz na nádraží. Jedeme vlakem z Prahy hl. n. do Mirošovic. Odtud chceme jít do Velkýc…
Další výlet jsme naplánovaly z Rokytnice k Mumlavským vodopádům. Auto necháváme v Rokytnici nad Jizerou u penzionu. Vydáváme se z Rokytnice nad Jizerou po žluté značce, která nás vede kolem kostela do kopce, křižu…
Tentokrát jsme za výchozí bod zvolily Rokytnici nad Jizerou, kde jsme ubytované. Do Rokytnice jsme přijely autem přes Český Ráj a nechaly ho zaparkované na parkovišti před penzionem.   Přijíždíme ve čtvrtek odpol…
Jedeme do Berouna. Podívat se na hrnčířské trhy. Je to akce, která se koná dvakrát do roka a to na jaře a na podzim. Jedeme vlakem z Hlavního nádraží přímo do Berouna. Letošní Jarní hrnčířské trhy proběhnou 5. a 6…
Nedělní sjíždění nejromantičtější části Sázavy se pomalu stalo tradicí. Odjíždíme ráno v osm hodin z Hlavního nádraží, ostatní přistupují ve Vršovicích. Do Týnce nad Sázavou dojíždíme kolem desáté a to je čas tak …
Vydáváme se do Jičína. Z Prahy jedeme po rychlostní silnici R10 na Mladou Boleslav a odtud po šestnáctce až do Jičína. Je hezké počasí, tak se cestou do Krkonoš zastavíme na kávu a podíváme se Jičínu na zoubek. Auto necháváme zaparkované na placeném parkovišti nedaleko centra, kousek od autobusového nádraží. V Íčku se dovídáme základní informace. To, že město Jičín leží na…
21.4.2012 se koná 37. ročník pochodu Kudy chodil Karel IV., který pořádá Dětský chmelnický klub. http://www.chdk.cz/?page=stranka7&reklama=no&position=float&icona=&language=&vyberstyl= Pojďte se projít po stopách …
Tentokrát nabízím procházku do horské chaty – Penzionu Rezek Jeruzalém. Výchozím bodem je pro nás nedaleká obec Vítkovice , kde jsme ubytovaní. Jdeme s kočárky – převážně po silnici, ale auta tu moc nejezdí, takže…
stránka 1 z 2

zpět na profil uživatele pekoska